Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?  (gelezen 8876 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #45 Gepost op: 19-10-2008, 15:51 »
 :stupid:
Ik ga een lange reis maken, dus motorbeheersing is wel iets waar ik op wil trainen.
Dat ging goed toch?  :D

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #46 Gepost op: 19-10-2008, 16:06 »
DAT dan weer wel :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #47 Gepost op: 19-10-2008, 16:30 »
Toch maar mooi gedaan! Hulde!
Wat was het lastigst met xtz?? Ik denk de diepe sporen toch?
Nog lotgenoten met vergelijkbare zware fietsen gezien?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #48 Gepost op: 19-10-2008, 17:06 »
het was een mooie rit met mooi weer.

Was wel te doen op de cross baan na... Krijgt wel veel aanspraak met een africa twin en een alp lachen. Ja idd is een lieve lichte enduro makkelijker maar ik ben wel moe en voldaan en volgens mij niemand in de weg gereden sterker heb toch 2 ktm'tjes ingehaald joepie ahaha.

Voor rest ons eigen tempo gelaten en zo veel mogelijk in het kruip sluip vrije stukken opgezocht Qua rijders. Maisvelden waren top.

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #49 Gepost op: 19-10-2008, 17:12 »
Prachtige rit. Mijn eerste KNMV-offroad rit. Ik was best wel zenuwachtig.
Maar, het ging goed; het parcours was fantastisch; hier-en-daar wel iets te zwaar voor een HP2 van 190 kg, en daar ging de HP2 dan ook even liggen. Maar ook één keer op de kop in de sloot met bramenstuiken (ze zijn nog niet rijp!). De twee heren die mij geholpen hebben het apparaat weer 180 graden te draaien: bedankt!
En ik heb nog een mooie plaat gekocht:

Als het weer meezit ga ik over twee weken Markelo ook rijden...  ::)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #50 Gepost op: 19-10-2008, 19:16 »
Frenkie,Silbertanne: Nog meer dan 1 rondje gereden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #51 Gepost op: 19-10-2008, 19:23 »
En ik heb nog een mooie plaat gekocht:

Een hele mooie plaat moet ik zeggen!!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #52 Gepost op: 19-10-2008, 19:59 »
knap hoor met die grote bakken, ik heb je neit op de hp2 gezien, kwam wel een duitser opeen HP2 tegen na de crossbaan, die zag er nog verrassend fit uit.   ben een keer op mn snuit gegaan, natuurlijk precies in die zandhoek op de crossbaan. 2e rondje, gaat toch tellen, ook op een 450...
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #53 Gepost op: 19-10-2008, 20:11 »
Ik heb je niet gezien JW, waren zoveel husa's :).


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #54 Gepost op: 19-10-2008, 20:28 »
hmmm, dan had ik jou wel moeten zien weinig tenere's op de baan! :P  2 rondjes gedaan?

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #55 Gepost op: 19-10-2008, 20:33 »
Neenee, ik had het na 1 rondje echt gehad.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #56 Gepost op: 19-10-2008, 21:10 »
'k Heb de soes maar even verwend met een verdiend wasbeurtje. 'k Was blij met m'n relatief lichte machientje ........

Ook mijn 1ste KNMV-offroad-rit, na 1 rondje wist ik wel waar ik aan moet gaan werken (conditie)  :-[, 't leek me verstandig om niet nog een rondje te doen, want aan het eind had ik te veel "pfoei"-momenten. Verder wat lint uit mijn achterwiel, rem en tandwiel mogen peuteren  :-X, op verschillende lokaties bodemonderzoek gedaan (ook erg leuk, daar waar het meeste publiek stond) en mijn kentekenplaat met een noodreparatie op zijn plek gefixeerd.
'k Vond de hele sfeer en organisatie erg goed, ook veel officials op motoren zodat ze snel bij gevallenen konden zijn. Ik hoop dat deze representatief is voor de andere ritten, want dan ga ik er zeker meer doen.

Toch wel mooie foto's, 'k heb nu spijt dat ik 'm niet gekocht heb.
...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2008, 21:19 »
@ JW: ook ik maar één rondje hoor. Roy was met de KTM omdat zijn HP2 stuk was (rubber cardan kapot) en die ging nog voor een tweede rondje en probeerde mij over te halen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik had hem vanavond nog aan de telefoon en hij was helemaal kapot. Wel een rondje in 56 minuten, dat dan weer wel....  ::)
@Leon, ik had geluk; daar waar ik viel stonden geen mensen...  8)
Ik heb Hip trouwens ook niet gezien. Maar die rijdt ook nogal door, dus die was misschien al weer thuis toen ik startte..
Die Duiters op die HP2 heb ik ook gezien, maar die reed meer naast de baan dan erop, vandaar dat hij nog zo fit was...
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2008, 21:57 »
Vandaag ook in hengelo geweest,met Eddepet48 en z.n broer,wat later gestart (ca.11.15)om de keuringsdrukte wat te ontlopen en dat werkte prima,prachtige rit,perfect weer,goed georganiseerd,met nog een muziekje op het eind toe dus "helemaal goed".Wij hebben 2 rondjes gedaan,en toen was de pap wel helemaal op (bij mij althans),nog verschillende ARM'ers gesproken zoals Silbertanne met die Dikke BMW in de rust,en Hip na het rijden nog even bij de Gezonde Apotheek.Nog even naar aanleiding van het onderwerp,mannen met zo,n Grote Brommer RESPECT want het Bos was/werd zeker pittig !!!!

Hoi Uppie.

Die Fotokerel heeft goed geboert,zo te zien. ( Ja ook wij konden hem niet laten liggen) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2008, 22:52 »
Ik heb de foto maar niet genomen, was voor mij een voorzichtige herstart na de blessure dus bewust geen gekke dingen als sprongen voor de fotograaf gedaan, zag er dus niet uit :(
wel een heeeeeeeleeeee lange dag gemaakt, 5.30 uit mandje, 6.30 richting JW, 10.15 in Hengelo, tegen 11.00 starten en tegen 13.00 rondje gehad en einde oefening,
ging niet echt hard maar arm voelde goed dus maakte me al op voor ronde 2 zonder jas en rugzak om het wat minder warm te hebben, bij laatste zand bult het talud van dichtbij onderzocht waarna de motor wat onhandig lag, bij keren om de helling af te kunnen rijden op een of andere manier rare draai gemaakt en voelde schouder even heel raar doen, rustig uit gereden en terwijl JW nog een rondje ging doen heb ik van de zon en het uitzicht genoten
zwaarder dan ik had gedacht maar heel leuk om te doen, heel mooi parcours en geweldige sfeer ook met al die mensen
al dat lichte spul wat langs je heen schiet zet je wel aan het denken....... ;)

bij Dieni van Alledin Support van koffie genoten, naast een toevallige ontmoeting met uppie bij de snackhoek geen bekends gezien

om 19.10 weer thuis in Alkmaar, een wereldreis voor 40km zandhappen maar geen moment spijt van

maar zien of de fysio blij met me is morgen :-\
gr Hilbert