Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)  (gelezen 36071 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #300 Gepost op: 30-12-2008, 12:26 »
zeeeer mooi ritje  :D
al was het ijs voor mij op een bepaald plekje net iets te dun op dat bakbeest te houden, het ging lekker !
er werdt trouwens netjes gereden en gewacht bij afslagen / kruisingen,
goed voor gereden, lekkere rit, ik geef m n 10 :)
dat trapje.. ik had het nog nooit gedaan.. ik had ook niet van me zelf verwacht dat ik het ooit zou gaan doen, maar nu wil ik nog wel een keer, das best c00l om te doen  8)

tot de volgende keer

p.s hoop dat ik met mn slagschip niet teveel in de weg heb gereden  :P

edit:
foto's + filmpje volgen nog.

Was ook mijn eerste trap :). Ik heb mij kostelijk vermaakt dit ritje, ik was een beetje bang geworden door de vele afmeldingen, maar het viel mij reuze mee. Ik moet wel zeggen dat ik het een keer fout had ingeschat en ik dacht toen dat ik door het ijs de sloot in zou glijden. Niet gebeurd :P.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #301 Gepost op: 30-12-2008, 14:54 »
Zo vanochtend gips gezet viel nog mee de halve voet en de grote teen.
Meeste last heb ik van de beurse plekken.

Hierbij nog twee filmpjes en wat plaatjes

Want de rit was echt de moeite waard.......... 8)

http://www.youtube.com/watch?v=vu0Iq58v_Y8


http://www.youtube.com/watch?v=WCtammXPDM0


Post Merge: 30-12-2008, 15:07
En hier wat fotootjes.en Mike nog bedankt voor het laden van de motor  :-*

Post Merge: 30-12-2008, 15:11


Post Merge: 30-12-2008, 15:14










Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 105
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #302 Gepost op: 30-12-2008, 16:20 »
Ik hoop er de volgende keer bij te zijn.
Mooie foto's, goed om te lezen dat het wel ging met de kou. Zaterdag heb ik 300km in de kou gereden (wel veel snelweg) en ik kan niet zeggen dat ik het echt warm had toen ik thuis kwam.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #303 Gepost op: 30-12-2008, 16:56 »
Hallo mannen,
 Ook ik ben (na een logeerpartijtje) weer thuis. Alhoewel ik ook wel wat bang was (gemaakt) voor de harde ondergrond, vond ik het een super-rit!  Denk dat ie in de modder zwaarder was geweest, maar wil dat in het voorjaar graag een keer uitproberen!
Had/heb wel rooie oogjes en een zwarte kop van het stof zag ik toen ik thuis was. Vond al dat ze me wat raar aankeken bij de benzinepomp haha
Alleen de 140 km heen en 140 km terug waren een beetje fris

@ Niek bedankt voor het uitzetten en voorrijden.
@ Erik bedankt voor de soep en de vuurtjes. Heb in alle consternatie niet gedoneerd maar dat hou je tegoed van me
@ Matrix/Peter: volgende keer niet meer naar je vrouw luisteren, dan breek je ook nix  ;)  Sterkte natuurlijk. Hoop dat je er niet zo van baalt dat je een volgende keer niet meer mee gaat (xt-6 ritje van djustmie??)

HAd ook wat fotos gemaakt maar heb het cameraatje ergens laten liggen, komt binnenkort een keer.

groet en een goed 2009 gewenst


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #304 Gepost op: 31-12-2008, 11:36 »
Zo vanochtend gips gezet viel nog mee de halve voet en de grote teen.
Meeste last heb ik van de beurse plekken.

Hierbij nog twee filmpjes en wat plaatjes

Want de rit was echt de moeite waard.......... 8)

Voor mij ben jij de grootste winterbikkel: met gebroken teen terug naar de auto rijden ;). Kunnen de jongen in de Dakar nog wat van leren.

Leuk dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad. Had niet gedacht dat iedereen de trap op zou rijden ;D. Tot de volgende keer in de blub.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #305 Gepost op: 31-12-2008, 14:15 »
Leuk dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad. Had niet gedacht dat iedereen de trap op zou rijden ;D.

Hadden we een keus dan?  ::)

(achteraf niet erg; als ik de keus gehad had, had ik 'm waarschijnlijk niet gereden. Terwijl het eigenlijk geen ene drol voorstelde)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #306 Gepost op: 31-12-2008, 14:21 »
 :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2549
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #307 Gepost op: 31-12-2008, 16:21 »
keuze heb je altijd.
als ik het niet gedurfd zou
hebben had ik het zeker niet gedaan.
voor alles is er een eerste keer of een
alternatief.
bovendien denk ik dat iedereen respect
heeft voor de beslissing die je op dat
moment genomen zou hebben.
mvgr rene(die niet voor de eerste keer een trap op reed)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #308 Gepost op: 31-12-2008, 16:43 »
Nou, ik zou me niet meer durven te vertonen hier op het forum. Al die ervaren motorrijders die bovenaan stonden te kijken hoe iemand als ultieme afgang de trap niet op zou komen... Nee, de sociale druk was mij te hoog. Ik nam een aanloopje en op hoop van zegen knalde ik de trap op.

Ik weet zelf eigenlijk niet meer hoe het gegaan is, ik heb echt een zwart gat in mijn geheugen. Het enige dat ik weet is dat de rit nogal hobbelig aanvoelde en heel raar, ik merkte dat mijn motor zonder moeite naar boven kwam.

Het eerste wat ik mij weer herinner zijn de mensen die boven helemaal uit hun dak gingen. Helmen vlogen door de lucht, omhooggegooid van dolle blijdschap. Zelfs uit de auto's die tot stilstand waren gebracht om op ons te wachten stapten mensen uit om mij als een soort winnaar te omhelzen. Ik weet nog goed dat het vreemde gevoel van euforie door mijn lichaam stroomde. Ik had iets bereikt dat maar weinigen zullen bereiken. Ik was eindelijk opgenomen als echt lid van de AllroadManiacs.

Op dat moment begon er een motor te rijden, ik werd bruut ontwaakt. Ik stond nog beneden en ik zag de laatste motor de trap oprijden. Het was een droom...

Ik keek omhoog en zag al die mensen vol spanning kijken, niet in de hoop op falen, maar in de hoop op succes. Ik nam een aanloopje en zonder angst knalde ik de trap op. Ik wist dat ik het zou gaan halen, ik had het namelijk al gedroomd.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #309 Gepost op: 31-12-2008, 16:47 »
 ;D ;D ;D Welkom bij de club! 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #310 Gepost op: 31-12-2008, 18:02 »
@ Komkommer, en je had al iets aan heuveltjes klimmen geoefend met me ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #311 Gepost op: 31-12-2008, 18:20 »
Ja trapjes.. ::)

Ik heb wel ns bij Diekirch zoiets gedaan maar dan op de ATB en niet op maar af.

Was zo'n trap van: stukje trap, plat stukje, weer trap. Nou, die eerste ging wel maar inmiddels ging ik zo hard dat ik van t vlakke middenstuk werd gelanceerd...

 Dat was dus  :-X plakken....
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #312 Gepost op: 31-12-2008, 21:01 »
Het eerste wat ik mij weer herinner zijn de mensen die boven helemaal uit hun dak gingen. Helmen vlogen door de lucht, omhooggegooid van dolle blijdschap. Zelfs uit de auto's die tot stilstand waren gebracht om op ons te wachten stapten mensen uit om mij als een soort winnaar te omhelzen. Ik weet nog goed dat het vreemde gevoel van euforie door mijn lichaam stroomde. Ik had iets bereikt dat maar weinigen zullen bereiken. Ik was eindelijk opgenomen als echt lid van de AllroadManiacs.
:D ;D ;D
Geweldig Jouke. Als dit de toon wordt van je reisverslag van de reis naar Aziƫ, ben ik een vaste lezer!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #313 Gepost op: 02-01-2009, 14:26 »
:D ;D ;D
Geweldig Jouke. Als dit de toon wordt van je reisverslag van de reis naar Aziƫ, ben ik een vaste lezer!

Ik dacht eigenlijk meer aan iets als dit: http://jouke.famhofman.com/camodjaverslag
Maar als ik weer zo'n rare opwelling heb schrijf ik het weer op :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #314 Gepost op: 02-01-2009, 15:00 »
Je moet ff de punt van je link weghalen
None of us is as strong as all of us.