Ik heb ook enorm genoten!!
Lang geleden dat ik echt afgepeigerd (en verkleumd) thuis ben gekomen, wat een mooie paadjes daar zeg, continu technisch rijden, amper kans om ff lekker uit te rusten op een lang vlak pad
Mooi man, zit die Frans 's middags nog leuk te vertellen, dat hij en Knuiman dikwijls 's nachts gaan rijden om de reflexen te oefenen..... wist ik toen veel dat dat ook bij ons lespakket ging horen
In het pikkedonker (ben ik blij met fatsoenlijke verlichting op mijn brommer) door de diepe modderpoelen, door de dichtbegroeide singletrackjes, nog een stuk of 5 glibberige boomstronken om overheen te hobbelen (de laatste 3 wilde bij mij niet meer zo
) en ook nog eens door een diepe droge gracht, hahaha, ik kon het allemaal nog niet zo goed zien van een afstandje, maar zag die lichtjes wel erg vreemde manouvres doen, toen ik dichterbij kwam en zelf met mijn licht bij kon schijnen, bleken we een stijle afstap van 2 mtr (?) te moeten pakken, met na een paar meter mul zand, ook weer gelijk 2 mtr stijl omhoog
Mja, goed voorbeeld doet goed volgen, dus er was eigenlijk niemand die daar nog moeite mee had met alle slootjes en andere "obstakels" die we deze dag al achter de rug hadden.... 500 mtr voor de finish toch nog een SE uit de sloot moeten trekken, om de oefening nog even af te maken en moe maar voldaan de kou maar weer getrotseerd om thuis na een lange warme douche volledig over en uit op de bank te ploffen
Iedereen bedankt voor de superdag!!
Met deze groep durf ik vaker op pad te gaan