Dit forum als link aan een krant mauilen is ook niet zo'n goed idee, voor je het weet wordet een bericht of Quote uit zn verband gerukt ( ik neem als voorbeeld de quote van komkommer en paar regels hoger ....
)
wat volgens mij wel helpt is als we dit soort publicaties beheerst van repliek voorzien, dus op de reactiepagina met zoveel mogelijk mensen beargumenteerd tegegngas geven.
Als je het stukje online leest zie je dat de journalist (die en passant nog een paar fikse tikfouten maakt) meteen teruggrijpt naar het paardincident van begin dit jaar. (was geen crosser, en paard zat fout, )Dat helpt ook niet bij de beeldvorming... Ik heb een heel verhaal naar de redactie gestuurd met het voorstel de zaak eens van de andere kant te belichten, vanuit de hoek van goedbedoelende offroaders die gewoon geen kant meer opkunnen straks. Ben benieuwd of er reactie komt, heb begin dit laar ook geprobeerd een arikteltje in een ruiterblad geplaatst te krijgen, redactie reageerde niet eens....
nou ja, volhouden dan maar.... Laten we ook niet vergeten dat we niet altijd roomser zijn dan de paus. maar het moet wel reeel blijven...