Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!  (gelezen 4259 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Gepost op: 22-12-2008, 19:09 »
Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
Klik op


http://www.jmfotografie.nl/

En dan sport , scroll naar beneden en klik op winter cup trial dan krijg je ons Gerjanneke volop in beeld.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #1 Gepost op: 22-12-2008, 21:21 »
Mooie plaatjes! en volop motorsport...

er staat meer, dus ga idd vooral effe kijken  ;)

en dan nu effe lekker doorlinken:

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #2 Gepost op: 22-12-2008, 21:44 »
Mooie plaatjes! en volop motorsport...

er staat meer, dus ga idd vooral effe kijken  ;)

en dan nu effe lekker doorlinken:


Gerjan is een oude vriend van me. We hebben samen behoorlijk wat motor gereden en veel plezier gehad. Jammer dat deze tijd voorbij is. Maar ik zie dat je deze foto van mijn website heb gehaald. Wil je dat niet meer doen? Er staat niet voor niets dat je toestemming moet vragen aan de fotograaf. Denk aan de auteurs rechten.
Je mag niet zomaar bij een fotograaf zijn foto's jatten. Want dat is het. En ik ben daar niet echt blij mee. De foto's zijn maar 700 pixel en je kan er niet veel mee doen. Dus dan weten jullie dat ook weer. ;)
Mooi dat jullie de foto's mooi vinden dus blijf lekker door linken zou ik zeggen. ;D

gr Jan Moll   www.jmfotografie.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4384
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #3 Gepost op: 23-12-2008, 13:56 »
Maar ik zie dat je deze foto van mijn website heb gehaald. Wil je dat niet meer doen? Er staat niet voor niets dat je toestemming moet vragen aan de fotograaf. Denk aan de auteurs rechten. .........


Mooi dat jullie de foto's mooi vinden dus blijf lekker door linken zou ik zeggen. ;D

gr Jan Moll   www.jmfotografie.nl

 ??? ???
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #4 Gepost op: 23-12-2008, 14:15 »
Ja, mijn idee ::)

Maar Gerjan, je staat er mooi op man!


GJ :D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #5 Gepost op: 23-12-2008, 16:07 »
??? ???

wat begrijpt u niet, als ik weten mag

JM

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #6 Gepost op: 23-12-2008, 16:55 »
Mooie plaatjes! en volop motorsport...

er staat meer, dus ga idd vooral effe kijken  ;)

en dan nu effe lekker doorlinken:

Dan wordt er reclame voor je site gemaakt, keurig met bronvermelding, en dan is het nog niet goed. Verder snap je het internet niet goed. Als je je spullen voor jezelf wilt houden, dan moet je het niet op het internet zetten.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2008, 17:18 »
En het wordt ook niet commercieel aangeboden.

Daarbij, jatten? Heeft hij die foto van u afgepakt? Volgens mij heeft u hem nog steeds tot uw beschikking ;).

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2008, 17:32 »




Ze lijken wel een beetje op elkaar :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2008, 18:44 »
Dan wordt er reclame voor je site gemaakt, keurig met bronvermelding, en dan is het nog niet goed. Verder snap je het internet niet goed. Als je je spullen voor jezelf wilt houden, dan moet je het niet op het internet zetten.

Tja, erg jammer vind ik dit antwoord. Normen en waarden snapje. Maar dat zit er dus niet in.
Dus jij denkt dat je altijd alles van het internet kunt halen zonder problemen? Waar auteurs rechten op zit helaas niet.
Dit is netjes gedaan, daar hoor je mij niet over klagen. En reclame maken voor mijn website is prima. Maar toch liever even contact gehad. Dat heb ik liever. Maar ik geloof niet dat dit gesnopen word door velen helaas. Ik zal nooit en nooit foto's van site van fotograferen enz, halen. Dat is het fatsoen wat ik geleerd heb en heden tendage steeds minder word.
Kijk. Als ik afhankelijk zou zijn van reclame zou ik nu niet zo reageren. Maar dat doe ik dus wel. Zodat iedereen die dit leest weet. Dat je niet alles zomaar van een site af kunt halen. Tja, fatsoen he. 8)

gr JM

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #10 Gepost op: 23-12-2008, 18:48 »
kvind het wel een lekker ventje hoor
gertjan jij mag blijven

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #11 Gepost op: 23-12-2008, 19:07 »
Over dit onderwerp zijn hele discussies en zelfs rechtspraken op internet te vinden. Wanneer schend je het copyright op een foto?
Copyright is altijd al een beetje dubbel, zeker op internet. Tuurlijk heb jij alle rechten op je foto's.

In dit specifieke geval is de foto NIET gekopieerd, de foto komt rechtstreeks van je eigen site. Bronvermelding staat er ook (half) bij. Als dit door een eigenaar van foto's en site niet gewenst is zijn er in de server instellingen opties om het zogenaamde dieplinken tegen te gaan. De foto kan dan niet op een andere pagina anders dan het eigen domein vertoond worden. De foto is dus niet gejat, is dus niet ergens anders opgeslagen dan jou eigen server, hij is alleen maar op een andere (niet commerciƫle) site gepubliceerd, en genereert daarmee op jou domein dus de bandbreedte, want daar komt de foto elke keer weer vandaan.
Er is trouwens ook nog iets van een browsercache. Hierin slaat de webbrowser iedere keer weer de foto lokaal op, en dan is er dus wel een fysiek bestand van de foto op de computer aanwezig. Mede hierdoor wordt het copyright verhaal erg ondoorzichtig. Wil je dat er niets met je foto's gebeurt moet je ze niet online zetten. Wil je dat er weinig mee kan gebeuren zijn er allerlei beveiligingen en controlemiddelen op de foto toe te passen, zeker met het oog op commercieel gebruik van jouw foto.......


Het is een schitterende foto, dat zeker. Als je hem hier weg wilt hebben kan je via pm contact met me opnemen, maar eigenlijk vind ik het zonde als hij weg zou moeten.


PS, hier worden de afbeelding ook nog eens verkleind, wil je de "echte" foto in het groot zien ga je lekker de site van de eigenaar maar bezoeken ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #12 Gepost op: 23-12-2008, 19:17 »
Waren we net homocaballus kwijt... Zucht...  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #13 Gepost op: 23-12-2008, 19:24 »
Waren we net homocaballus kwijt... Zucht...  :-\

 ;D

Waar is die eigenlijk gebleven?

Die maakte helemaal een punt van alles. Ik zit hier te grinneken nu ik weer aan de hem denk.
Man man die dacht van alles veel verstand te hebben en nog meer van de normen en waarde.

Mooie foto Gerjan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #14 Gepost op: 23-12-2008, 19:26 »
;D

Waar is die eigenlijk gebleven?

Die maakte helemaal een punt van alles. Ik zit hier te grinneken nu ik weer aan de hem denk.
Man man die dacht van alles veel verstand te hebben en nog meer van de normen en waarde.

Mooie foto Gerjan!

 :-X niet vragen.. ;D ;D