Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!  (gelezen 4247 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #15 Gepost op: 23-12-2008, 19:29 »
Alleen wordt hij in de browser (lokaal) geschaald.

Ik vind het bij voorbaat jammer. Hier word geen foto commercieel aangeboden en er wordt eerder reclame gemaakt. Het is een forum voor en door motorsport enthousiastelingen. Er word hier een foto, die je nota bene zelf deelt met de rest van de wereld, onderling vertoond en er komen positieve reacties op. Je wil zelf graag dat mensen op je site komen en je maakt zelfs een beetje reclame op het forum. Dit forum kost ook geld om te onderhouden en het is misschien niet meer dan "eerlijk" om er iets voor terug te doen. Iemand beschuldigen van een gebrek aan normen en waarden komt enigszins hypocriet over.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #16 Gepost op: 23-12-2008, 19:33 »
Ik vraag me af of je mij foto ongevraagd op het internet mag zetten, volgens mij is het dan automatish publiek domain toch? Trouwens wat een gezeur, wij blijfen gewoon downloaden wat we willen, mot je hier maar niet komen zeuren  :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #17 Gepost op: 23-12-2008, 19:41 »
:-X niet vragen.. ;D ;D
ik wil het eg niet weten waar die is
blij dat ie weg is :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #18 Gepost op: 23-12-2008, 19:49 »
ik kom niet zeuren, maar iets duidelijk maken en word meteen weer terug aangevallen. En dat was niet de bedoeling van mij om deze reactie's uit te lokken. Ik ben niet kinderachtig en dat weet Gerjan donders en donders goed. Dus ik snap jou reactie ook niet Gerjan. Word je gefotografeerd tijdens een evenement dan mag ik je op internet zetten, zolang het dus geen schade berokkend. Er word mij ook wel gevraagd om de foto te verwijderen en dat doe ik dan ook.
Dus mensen ik hoop dat jullie mijn mening hierover ook kunnen waarderen. Dat is alles wat ik vraag meer niet.
Dat de foto er staat van een bekende van me heb ik dus geen moeite mee. En laten we eerlijk zijn het is een mooie foto hahahahahahahaahahahahhaaha
gr JM

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #19 Gepost op: 23-12-2008, 19:58 »
Doe 'ns wat foto's van een bikewash of zo in plaats van ouwe mannen op vieze motoren c.q. vieze mannen op ouwe motoren :D

(verwoede poging om dit met wat slechte humor op te lossen)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #20 Gepost op: 23-12-2008, 20:03 »
Doe 'ns wat foto's van een bikewash of zo in plaats van ouwe mannen op vieze motoren c.q. vieze mannen op ouwe motoren :D

(verwoede poging om dit met wat slechte humor op te lossen)

Ik moest lachen  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #21 Gepost op: 23-12-2008, 20:35 »
Tja, erg jammer vind ik dit antwoord. Normen en waarden snapje. Maar dat zit er dus niet in.
Dus jij denkt dat je altijd alles van het internet kunt halen zonder problemen? Waar auteurs rechten op zit helaas niet.
Dit is netjes gedaan, daar hoor je mij niet over klagen. En reclame maken voor mijn website is prima. Maar toch liever even contact gehad. Dat heb ik liever. Maar ik geloof niet dat dit gesnopen word door velen helaas. Ik zal nooit en nooit foto's van site van fotograferen enz, halen. Dat is het fatsoen wat ik geleerd heb en heden tendage steeds minder word.
Kijk. Als ik afhankelijk zou zijn van reclame zou ik nu niet zo reageren. Maar dat doe ik dus wel. Zodat iedereen die dit leest weet. Dat je niet alles zomaar van een site af kunt halen. Tja, fatsoen he. 8)

gr JM

Tja, Baloo, dan hoor ik nu toch een belerend stemmetje dat andere mensen van onfatsoen beticht.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #22 Gepost op: 23-12-2008, 20:41 »
Phoe Phoe , ik zal nog eens een link op het forum zetten , wat een gedoe / gezeur allemaal.  :-X :-X :-X
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #23 Gepost op: 23-12-2008, 20:47 »
Tja, Baloo, dan hoor ik nu toch een belerend stemmetje dat andere mensen van onfatsoen beticht.

Als iemand dit ongevraagd doet vind ik dat niet fatsoenlijk. Maar daar wil het ik niet meer over hebben.ik heb mijn laatste woord hierover gezegd. Ik ga in vervolg oude mannen fotograferen die jongen motoren wassen en omgekeerd. Lijkt mij een sterk plan.

jm

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #24 Gepost op: 23-12-2008, 20:53 »
Jonge motoren die oude mannen wassen? Dat kan toch niet?

(I'm with TravelmaniacsGert)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #25 Gepost op: 23-12-2008, 20:56 »
ik kan alles hahahaha. Er is een chinees gezegde en dat gaat zo. Jan is de man die alles kan. En dat zonder te slissen.

JM

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #26 Gepost op: 23-12-2008, 21:09 »
Ik vraag me af of je mij foto ongevraagd op het internet mag zetten, volgens mij is het dan automatish publiek domain toch? Trouwens wat een gezeur, wij blijfen gewoon downloaden wat we willen, mot je hier maar niet komen zeuren  :stupid:

Weet je dat je ook in een motorblad staat? de Motorplus .... poedelnaakt neem ik aan .... in een zweedse hottub

We mogen denk ik zolangzamerhand wel van een BNer spreken ...... en dan gelden weer hele andere regels m.b.t.  privacy en beeldrecht
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #27 Gepost op: 23-12-2008, 21:40 »
Citaat
We mogen denk ik zolangzamerhand wel van een BNer spreken ...... en dan gelden weer hele andere regels m.b.t.  privacy en beeldrecht

Zucht, hopelijk was mijn buik onderwater, maar forum leden worden geen BNer  ::)
gelukkig maar !! zo kunnen we mooi ongestoord door knorren Martijn. Wel benieuwd wat de Dakar dit jaar brengt, Wie weet worden de leden van het GasGas team BNers.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #28 Gepost op: 25-12-2008, 19:32 »
Wie weet worden de leden van het GasGas team BNers.
[/quote]

I hope so  :)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wintercup Trial , Gerjan Leppink prachtig op de foto !!
« Reactie #29 Gepost op: 25-12-2008, 21:15 »
;D

Waar is die eigenlijk gebleven?

Die maakte helemaal een punt van alles. Ik zit hier te grinneken nu ik weer aan de hem denk.
Man man die dacht van alles veel verstand te hebben en nog meer van de normen en waarde.

Mooie foto Gerjan!

Ssst.. straks komt ie weer terug.. en had toen al moeite om beleeft te blijfen ;)
Lukte al minder op het Nopperforum.. komt ie ook al niet meer gelukig ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl