Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?  (gelezen 6593 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Gepost op: 30-12-2008, 22:17 »
Ik rij zaterdag as.de Capella Stampers. Iemand van hier die ook gaat?  Gezien de omstandigheden vindt ik het wel fijn met iemand samen te rijden ipv alleen.  Gezelliger ook overigens. ik rij op een 400 EXC.

GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2008, 23:32 »
Komende zaterdag :-\ Hah, dat zou mooi geweest zijn... :'(

Veel plezier, misschien dat we in 2009 een andere keer weer samen kunnen rijden... 8)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #2 Gepost op: 02-01-2009, 11:18 »
Gaat wat beloven met die wel-niet vries-dooi.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #3 Gepost op: 02-01-2009, 16:57 »
Ik heb je een PB gestuurd.

groeten frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #4 Gepost op: 02-01-2009, 17:43 »
Ik heb je ook even een PBeetje gestuurd.

Tot morgen!

Rogier

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #5 Gepost op: 02-01-2009, 18:56 »
helaas ik moet werken

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #6 Gepost op: 02-01-2009, 20:03 »
ik heb nachtdienst vrij genomen dus ga morgen lekker rijden.

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #7 Gepost op: 02-01-2009, 22:03 »
Komende zaterdag :-\ Hah, dat zou mooi geweest zijn... :'(

Veel plezier, misschien dat we in 2009 een andere keer weer samen kunnen rijden... 8)

Moeten we doen. Als Ad weer wat uitzet moet het wel lukken lijkt me 8)

En m'n oproep heeft de nodige reacties opgeleverd. Mooi, gaat een leuke dag worden morgen!


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #8 Gepost op: 03-01-2009, 18:15 »
en?
zag op de a12 een uur geleden een auto met aanhanger met een ttr en een..... erop kwamen volgens mij van de capella.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #9 Gepost op: 03-01-2009, 19:11 »
die aanhanger zag ik ook vanaf mijn motor  :D

het was prachtig om te rijden ernstig koud om er naartoe te rijden met min negen volgens de thermometer, maar de rit was erg mooi en onder het rijden geen last van kou gehad.

Een keer uitstapje in de struiken gemaakt en stukkie kuip achtergelaten(veels te hard plastic op die africa twins) ach ja. Ben met geloof jeroen? op een xr400 opgereden en dat ging perfect dus nogmaals top.

We waren om half vier of zo terug op begin plaats. Nu vallen mijn ogen dicht op de warme bank.

Meerdere mensen gezien maar of ze hier aktief zijn weet ik niet.

groeten frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #10 Gepost op: 03-01-2009, 22:12 »
heerlijke dag gehad
na een slechte start(de motor en van 2 jassen mijn ritsen kapot)toch lekker gereden met rogier en gsgj 8)later haakte er nog 1 aan met een drz(ben zijn naam ff kwijt)
was om 2000uur al thuis ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #11 Gepost op: 04-01-2009, 21:36 »
Idd een heerlijke rit gisteren.

Uiteindelijk heb ik de hele dag gereden met Rogier en Richard. Na een uurtje is Marco aangehaakt. Lekkere groep zo.

Wel koud bij de start, -8 op het klokje in m'n oto. Het ijs zat al op m'n motor bij het afladen:





En daar had de accu, net als Richard z'n Adventure, blijkbaar ook last van. Met startkabel aan de auto gehangen, scheelt weer een hoop zweet bij het kicken. Ik heb drie van dat soort pogingen nodig gehad voor we konden rijden.


Gedoe bij de start


Rogier



In het begin natuurlijk voorzichtig van start, kou en bevroren sporen indachtig. Binnen een paar km al het eerste knippenpad om op te warmen. Om ong. 10 uur brak het zonnetje door, wat prachtige sfeerplaatjes opleverde:










Maar ook zonder sneeuw en zon is het daar een offroad paradijs. Heerlijk gereden, snelle brede zandwegen, uiteraard de onvermijdelijke slootkantjes (hoewel dit keer minder dan ik me herinner van mijn vorige capella rit), knippenpaden, crossbaantjes, singletracs door bos en houtwallen, boerenweggetjes, super!!!!
Goed roadbook, wij hebben maar twee keer lopen klooien, hoewel de afstanden niet altijd even exact leken :-X

Ondanks de harde ondergrond en bevroren sporen hebben wij geen valpartijen gehad. Terwijl we voor mijn gevoel toch best stevig doorgereden hebben. Vooral het stuk na de lunch hebben we in 1 keer vol doorgetrokken. Wat niet heeft voorkomen dat we het laatste uur in het donker gedaan hebben. Ook een mooie ervaring. (en Frans V., bedankt voor de avondtraining ;)) En ikke blij met IMO en verlicht roadbook 8)

Maar ik zal wel aan het sleutelen moeten. Vanaf de middag deed de achterkant van de EXC al raar met af en toe een doorslaande achterveer. Nu lijkt het wel een springkameel, lijkt wel of alle ingaande en uitgaande demping volledig verdwenen is en ik alleen nog op de veer rij. Revisie nodig denk ik :-\

Mannen, bedankt voor de mooie rit en het goede gezelschap. Ook dat ik de hele dag heb mogen navigeren. Voelde me bij tijd en wijle net  Frans Verhoeven op weg naar zijn dagoverwinning :D




En natuurlijk Capella Stampers bedankt voor de organisatie van deze geweldige rit. Wat mij betreft de mooiste van het jaar!!!!


GJ :D





 






Post Merge: 04-01-2009, 21:56
Weet trouwens iemand hoe het nu met Komkommer is?


GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #12 Gepost op: 04-01-2009, 22:31 »
Ik leef nog, verhaal komt eraan :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #13 Gepost op: 05-01-2009, 09:40 »
Uit bovenstaande moge blijken dat de mensen die besloten hadden om vanwege de kou thuis te blijven ongelijk hebben gehad. Trouwens, met een paar moffen op het stuur hoef je helemaal geen last van koude handen te hebben. Ik heb gewoon met crosshandschoenen kunnen rijden.

Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Maatje voor de Capella Stampers zaterdag as.?
« Reactie #14 Gepost op: 05-01-2009, 11:33 »
mannen ( vrouwen?)  ik heb respect voor jullie, ik zat met een gekneusde hand thuis, anders was ik erbij geweest.

mooie plaatjes ook!
offroadmotorloos. even.