Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 87901 keer)

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Dames en Heren ,
 
 Omdat jullie er graag over praten maar ik ook wel begrijp dat het lastig is als je het alleen maar van horen zeggen hebt wil ik wil jullie bij deze van harte uitnodigen om met ons de introductie te vieren van de Track T-800CDI dieselmotorfiets op de Nederlandse markt.
 Dit zal gebeuren op de Motorbeurs Utrecht van 26-02 t/m 01-03 2009.
 Hal 12 standnummer  E062
 
 Wij zullen hier een aantal van onze Track T-800CDI dieselmotorfietsen voorstellen.
 In levende lijve dus.  Ik was al langs geweest op het laaste travelweekend maar dat was nog met 1 van de prototypes.
 
 Kom langs en zie met eigen ogen en hoor / lees hoe het nou echt in elkaar steekt.
 Want de Track T-800CDI is een prettig rijdende Allroad motorfiets geworden met een hoog koppel en lage verbruikscijfers. Niet meer schakelen doordat wij gebruik maken van CVT (continu variabele transmissie). En met noppen....................................... :)
 Door de lage dieselprijs het prettige verbruik , en een blok wat 400000 km toch de moeite waard lijkt ons om er eens over na te denken.
 
 
 Groet
 
 Erik Vegt
 EVA Products BV
 www.dieselmotorfiets.nl
 
 "When something new comes your way, and it's Diesel Powered. Wouldn't you be interested !"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11354
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2009, 23:19 »
Leuk Erik,

Ik was toch al van plan naar de Motorbeurs te komen, dus ik wip even aan op je stand.

Nog even een technisch vraagje. Als je op een steile helling (een leuke hill climb) stil komt te staan met een CVT en de motor slaat af (bijv. omdat ik hem zelf uitzet) wat gebeurt er dan met de motor? Rolt hij dan achteruit?

Ander vraagje: hebben jullie ook al een deal met een leasemaatschappij? Dan zou ik 'm wel op de zaak willen rijden!

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2009, 23:27 »
Noppy ?...,

de cvt schakelt alleen maar in bij een toerental boven de 900rpm. dus dan begrijp je wel dat als de motor niet loopt en je staat op een helling  de remmen moeten zorgen voor terugrollen. dat is ook wel een beetje bij een versnellingsbak. (door de compressie heen)  Maar waarom zou je stil komen te staan.  een diesel stoppen is haast niet te doen  :D

En ja we hebben een leasemogelijkheid dus je kunt 'm op de zaak rijden.
Op de beurs kun je daar over praten met het leasebedrijf dat aanwezig is.

Groet

Erik Vegt
EVA products BV

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #3 Gepost op: 16-01-2009, 12:09 »
hmmm,moet ik ook nog naar de beurs toe :-X :stupid:

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #4 Gepost op: 16-01-2009, 19:55 »
Ja! Een foto, ik vind hem mooi!


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #5 Gepost op: 16-01-2009, 20:17 »
zeventien en een half rugje is toch een hoop poen  ::)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #6 Gepost op: 16-01-2009, 20:22 »
Wat kost een GS 1200 Adventure dan? Met wat opties zelfs al 20.000euri's...En daar rijd half NL al op.
 
Denk dat de echte kilometervreters met 30 a 40.000 km per jaar het qua verbruikscijfers al gauw terug verdienen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11354
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #7 Gepost op: 16-01-2009, 20:24 »
Aan een auto geef je meer uit. Dit valt, sorry, een beetje in de klasse van de reismobielen.

Op de een-of-andere-manier lijkt het me ook wel hip om dit ding in knal oranje te spuiten en dan overal verwarring te zaaien over een nieuwe concept bike voor KTM ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #8 Gepost op: 16-01-2009, 20:37 »
Deze motor zorgt voor een  :)  op je gezicht als je er mee gereden hebt! Vergeet alles wat je weet en ervaren hebt en neem eens de kans om er op te rijden als die zich voordoet.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #9 Gepost op: 16-01-2009, 20:45 »
Wat kost een GS 1200 Adventure dan? Met wat opties zelfs al 20.000euri's...En daar rijd half NL al op.
 
Denk dat de echte kilometervreters met 30 a 40.000 km per jaar het qua verbruikscijfers al gauw terug verdienen!

Je beukt me de woorden uit de mond Wilco :D

Ook qua onderhoudskosten blijft je lachen.

Zo'n CVT werkt ook geweldig, daarom lopen die motorscooters ook allemaal zo bizar hard van hun plek met relatief kleine blokken.

Post Merge: 16-01-2009, 20:51
hmmm,moet ik ook nog naar de beurs toe :-X :stupid:

Maken we d'r bij Erik toch gewoon een ARM-trefpunt van, altijd gezellie  8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #10 Gepost op: 16-01-2009, 20:58 »
Toch fantastisch hoe iemand zijn droom zo kan waarmaken. Erik heel veel succes met de markt introductie van deze nieuwe motorfiets.

PS je hebt me 10 jaar geleden op weg geholpen voor mijn wereldreis.

Ronald

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #11 Gepost op: 17-01-2009, 14:26 »
Je beukt me de woorden uit de mond Wilco :D

Ook qua onderhoudskosten blijft je lachen.

Zo'n CVT werkt ook geweldig, daarom lopen die motorscooters ook allemaal zo bizar hard van hun plek met relatief kleine blokken.

Post Merge: 16-01-2009, 20:51
Maken we d'r bij Erik toch gewoon een ARM-trefpunt van, altijd gezellie  8)

ik kom dan ook zeker ff langs

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #12 Gepost op: 18-01-2009, 19:49 »
Toch fantastisch hoe iemand zijn droom zo kan waarmaken. Erik heel veel succes met de markt introductie van deze nieuwe motorfiets.

Inderdaad een hele diepe buiging wat hier is neergezet.
Die prijs is natuurlijk een lachertje! Ruim onder de 20 zo'n unieke motor op de markt zetten is buitengewoon knap.
Voor dat geld koop je nog niet eens een custom chopper met een Harley-blok.
En een BMW, waar er vele duizenden van worden gemaakt, heeft een bijna identieke prijs  ???
Ik hoop echt dat dit een commercieel succes wordt jongens!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #13 Gepost op: 24-01-2009, 17:36 »
Zal ik even wat laten zien ?

Erik Vegt
EVA Products

Post Merge: [time]za 24 jan 2009 17:38:44 GMT-1[/time]
There it is.........................

Post Merge: [time]za 24 jan 2009 17:41:39 GMT-1[/time]

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #14 Gepost op: 24-01-2009, 17:58 »
Gaaf man!! Dat turbootje en de uitlaat aan de voorkant: hoezo onconventioneel ::) Kan ik er een Africa Twin op inruilen  :-X

Windbescherming is neem ik aan ook helemaal okee? Op de foto valt het ruitje een beetje weg.
Kom zeker even kijken op de motorbeurs.