Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 88961 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2009, 11:27 »
Gisteren live gezien en zag er puik uit 8) .
Kan me echter niet voorstellen hoe deze motor zich laat rijden- én diesel én automaat!
Met een bereik van 700 km op één tank geen fiets voor de motorrijder die graag stopt om te tanken als excuus om een bakkie te doen ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2009, 11:43 »
Over belangstelling niets te klagen: het was er erg druk gisteren...Tijd voor de eerste test!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2009, 12:13 »
Gisteren ook "Live" gezien! Vondt de motor er heel mooi uitzien met een echte allroadlook! Al vond ik de voorkuip wel wat "groot"en massief eruitzien.
Ook leuk te zien zijn al de verschillende motormerk onderdelen van waaruit de Track is opgebouwd.
Idee::) Hier kunnen we wel een wedstrijd van maken (hoofdprijs Track T-800???? :P :P )
Als zijn bepaalde forumgangers uigesloten van deelname ;D  (oa A...n)
 
Wat ik ook wel mooi vond waren de verschillende cockpitopbouwen op de verschillende fietsen. Zo zag ik een 7'' scherm bij de ene, en 2 verschillende aparte schermpjes bij de andere. Ben benieuwd naar de "live" werking en looks! 8)
Wat ik heel apart vondt was het ontbreken van de koppelingshandel.
Al met al, goede nieuwkomer!!!! (nu nog rijden!)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 141
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #48 Gepost op: 27-02-2009, 12:43 »

 :) Ik denk het voorspatbord van een KTM Adventure  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #49 Gepost op: 27-02-2009, 23:01 »
Idee::) Hier kunnen we wel een wedstrijd van maken (hoofdprijs Track T-800? ??? :P :P )
Als zijn bepaalde forumgangers uigesloten van deelname ;D  (oa A...n)
 
A...n  ???  Maar jij dan ook want jij bent zo'n geluksvogel die altijd wint  ;)  Stel voor dat jij de Track beschikbaar stelt...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2009, 08:13 »
Ik heb hem gisteren ook gezien. Het was er lekker druk op de stand.
Wat ik miste aan de fiets was enige vorm van carter/blok bescherming....

Verder een mooi initiatief!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2009, 09:13 »

 
A...n  ???  Maar jij dan ook want jij bent zo'n geluksvogel die altijd wint  ;)  Stel voor dat jij de Track beschikbaar stelt...
Oke heb er een paar in mijn GPS staan... ;D ;D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2009, 21:03 »
Wat ik miste aan de fiets was enige vorm van carter/blok bescherming....

Gaat nog komen, ook weer onconventioneel: carterbescherming en uitlaat in 1.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #53 Gepost op: 28-02-2009, 21:55 »
Gaat nog komen, ook weer onconventioneel: carterbescherming en uitlaat in 1.

lijkt me dan een duur grapje als je hem een keer moet vervangen  ???

kom trouwens morgen even kijken
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #54 Gepost op: 02-03-2009, 15:40 »
zo,ook ff wezen kijken (en praten)bij de diesel
die is nu echt mooi geworden
er was wel eeerg veel belangstelling voor
perfect natuurlijk voor Erik
nu nog ff geduld voor een proefritje :-X
dat valt natuurlijk niet mee(ik heb er alleen ff op gezeten)
maar,als alles goed gaat rij ik binnenkort diesel 8) 8) 8) 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #55 Gepost op: 04-03-2009, 15:54 »
Gaat nog komen, ook weer onconventioneel: carterbescherming en uitlaat in 1.

Ten eerste vind ik het een heel gaaf initiatief deze diesel all-road van Erik Vegt en volg ik het project al jaren.
 
Toch is het jammer dat het dan nog steeds niet de definitieve productieversie is die op de beurs stond.
Vooral het uiterlijk moet dan perfect zijn tegenover het grote publiek. Nu zie ik een uitlaatpotje vreemd naar voren wijzen(?) en dat massieve onderblok met kap er onderuit steken. Wat ik ook erg mis is een klein bagagerekje, vooral omdat de buddy zo plots ophoud met veel ruimte aan de achterkant tussen zadel en spatbord. Er valt dus nog wat te verbeteren...
 
PS; uit welke fiets komt de cardanklok eigenlijk?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #56 Gepost op: 04-03-2009, 17:52 »

Ten eerste vind ik het een heel gaaf initiatief deze diesel all-road van Erik Vegt en volg ik het project al jaren.
 
Toch is het jammer dat het dan nog steeds niet de definitieve productieversie is die op de beurs stond.
Vooral het uiterlijk moet dan perfect zijn tegenover het grote publiek. Nu zie ik een uitlaatpotje vreemd naar voren wijzen(?) en dat massieve onderblok met kap er onderuit steken. Wat ik ook erg mis is een klein bagagerekje, vooral omdat de buddy zo plots ophoud met veel ruimte aan de achterkant tussen zadel en spatbord. Er valt dus nog wat te verbeteren...
 
PS; uit welke fiets komt de cardanklok eigenlijk?

Ik heb je niet gezien op de beurs? Ben er 4 dagen geweest. Een beetje geduld, er gaat aan al je wensen voldaan worden... Bagagerekje, mooie uitlaat etc. Erik heeft nou eenmaal geen koekblik vol met ingenieurs (ik ben er wel eentje, maar ook slechts vrijwilliger) OCC of Biker buildoff wel eens gezien? deadlines en tijdsdruk... Is hier niet anders! Een aantal definitieve oplossingen hangen o.a. af van de produktieaantallen. Daar was de beurs ook een graadmeter voor. Gelukkig enorm veel positieve reakties gehad. Het was echt ongelooflijk druk op de stand. Vrijwel iedereen waardeert het enorm en veel mensen waren verheugd om eindelijk eens iets echt innovatiefs op de beurs te zien. De nieuwe website gaat hopelijk volgende week de lucht in want het gaat voor Erik nu echt los. Blijf volgen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #57 Gepost op: 05-03-2009, 17:57 »
Ben er wel geweest maar de belangstelling op de stand was uiteraard groot en jij en Erik waren zeer druk in gesprek dus uiteindelijk maar weer doorgelopen om de rest van de beurs te bekijken.
 
Je hebt wel gedeeltelijk gelijk, het is allemaal een langdurig proces. Alleen ben ik van bescheiden mening dat het handiger is om je te concentreren op een kant en klaar productiemodel welke helemaal af is i.p.v. 4  "prototypes" te laten zien. En voorts dan deze kant en klare versie te presenteren ten overstaan van alle media en publiek. Weet zeker dat je genoeg opmerkingen hebt gehad over "dat gekke uitlaatje" en het ontbreken van enige carterprotectie en bagagerekje. Toch een eerste basisbehoefte van een All-Road !

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #58 Gepost op: 05-03-2009, 18:10 »
Ik zie niet in wat het probleem met de uitlaat is. Oké hij is anders......So What?? Er hangt ook een diesel onder, dat is ook anders.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #59 Gepost op: 05-03-2009, 18:11 »
Ik zie niet in wat het probleem met de uitlaat is. Oké hij is anders......So What?? Er hangt ook een diesel onder, dat is ook anders.

Ik zie weinig allroads met een uitlaat die onderlangs loopt. En dat is niet voor niks.