Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten  (gelezen 33707 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Gepost op: 17-02-2009, 23:17 »
Heren en dames,

Op verzoek van Ferd om technische redenen een nieuw draadje voor de circuitdag op 25 april as.  Ach het is dan pas het vierde draadje, waar hebben we het over… ::)

Wie, wat, waar en hoe?

Wie: voor alle ARM’ers die zin hebben, zich aanmelden en voor zijn/haar deelname betaald. Bedoeling is om rijders die anders niet op een crossbaan komen in de gelegenheid te stellen dat een paar uur redelijk ongestoord te kunnen doen. Op die ochtend zullen we alleen gekentekende allroad/enduro-motoren met een tot acceptabel niveau gedempte uitlaat toestaan.
Het evenement is nadrukkelijk NIET bedoeld voor hardcore crossers. Die hebben genoeg andere mogelijkheden om zich op een crossbaan uit te leven. 

Wat: Marten heeft voor ons geregeld dat we op zaterdag 25 april 2009 van 9.30 t/m 12.45u met onze allroads kunnen rijden/crossen op het circuit van MC NOP in Rutten. Bij slecht weer zullen we uitwijken naar 9 mei 2009, omdat de baan dan te glad en te gevaarlijk wordt.

Waar: het crosscircuit van MC NOP aan de Ruttenseweg in Rutten (omgeving Emmeloord). Info over de baan kan je vinden op http://www.mcnop.nl/ Daar staat o.a. ook button om een routebeschrijving vanaf je huisadres te krijgen (die bij mij overigens een error gaf…)
Het circuit ligt zoals gezegd aan de Ruttenseweg te Rutten. Een nummer heeft het blijkbaar niet, maar als ik op Google Maps kijk ligt het dicht bij de kruising met de Lemsterweg. Als je vanuit Rutten de Ruttenseweg op rijdt ligt het na een paar 100m aan je rechterhand.

Hoe: meld ik me aan? Door te reageren op dit draadje en de bijdrage te betalen. En door het vrijwaringsformulier in te vullen zie HIER Tot nu toe hebben de volgende rijders zich aangemeld:

1   Arjen                 
2   Houten Klaas     €, afgemeld
3   Xtoon               
4   Nilzz                 
5   KTM640           
6   Brommer           
7   Erwindob           €, afgemeld
8   Tikka                €, wel of niet rijden!!!!!!
9   Paul                 
10   Sanne               
11   KTMFAN           
12   Chioccola         
13   Martijn             
14   ESS, afgemeld, maar komt toch!!
15   Cornepol           
16   MotorOllie         
17   Cappie             
18   Noppy               
19   Irene                 €, afgemeld
20   Mototravel         
21   AndreXT           
22   Silbertanne       
23   Freddie, afgemeld ivm wedstrijd
24   JohanXR           
25   HP2                 
26   zxrblack
27   FrenkieH
28   Cathodion         
29   BasicBiker, + friend.
30    JWXT               
31    M@rco             
32    Herr DR*N*RZ*ELE
33    Leon               
34    Martine           
35    Husabeer         
36    Steve               
37    Bart                 
37    Thore               
38    Lampie           
39    Marten
40    GS GJ
41   Mchusky, betaling ter plekke,

42   Waldbrowser, betaling ter plekke
43   HumpieDumpie
44   Dietel, betaling ter plekke
45   BRTS, betaling ????
46   EVA-product, betaling ter plekke

Laat ff weten als is je inschrijving gemist heb of dat je naam erbij staat terwijl dat niet de bedoeling was.

Deelname aan de circuitdag kost € 12,- per persoon, vooraf te betalen. Je kan je inschrijving definitief maken door het bedrag over te maken op:
Bankrekening 568613015
t.n.v. F.Weijers
te Lisse
Onder vermelding van: Circuitdag 2009 Rutten en je nickname

Ik krijg eens in de zoveel tijd van Ferd een overzichtje van de ontvangen betalingen en zal de inschrijflijst (in de startpost) daarmee updaten.

Bij aankomst zullen we je vragen een deelnameformulier in te vullen en te ondertekenen . Je kan deze alvast  HIER vinden, zodat je kan kijken of je hiermee kan leven. Natuurlijk zou het handig zijn als je ‘m zelf print, invult, ondertekend en meeneemt . We kunnen in Rutten beter tijd besteden aan rijden dan aan administratie.

De woensdag, uiterlijk donderdag voor de 25e zullen we besluiten of de circuitdag die zaterdag door kan gaan. Na een aantal dagen slecht weer wordt de baan nl. spek-en-spekglad en voor Allroad onberijdbaar.
Kijk die donderdag of vrijdag dus vooral nog even op het forum! We zullen de GO of NO GO in de startpost plaatsen.
Bij een NO GO wijken we uit naar 9 mei en sta je daar dus in principe voor ingeschreven. Laat dan weten als je 9 mei niet kunt, dan zien we wel hoe we je inschrijfgeld weer terugstorten.

Ik heb d’r zin an!

GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2009, 00:30 »
er is betaald hoor,
en nu maar hopen op droog weer, ben niet zo een voorstander van een gladde baan.
Grz,
Peter

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2009, 00:56 »
Mag je ook alleen komen kijken, mij zie je niet op de motor op het crosscircuit.
Wat is dan de entree? ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2009, 07:57 »
Mag je ook alleen komen kijken, mij zie je niet op de motor op het crosscircuit.
Wat is dan de entree? ;)
waarom niet ....... de meesten van ons gaan als een natte krant over de baan hoor ..... het is gewoon heel erg leuk

Post Merge: 18-02-2009, 07:59
trouwens ..... Vriend Husabeer (pietje) en zijn vriendin Martine komen ook mee
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2009, 08:04 »
Inschrijf en vrijwaringsformulier
Vul dit formulier volledig in en maak het bedrag onmiddellijk over, liefst voor 10 april ivm vakantie van de penningmeester :D
Indien je na 10 april betaald verwachten we een beetje medewerking met het betalingsbewijs. Neem dan een kopie van het afschrift mee waar je betaling op staat. Dit maakt de nasleep een stuk eenvoudiger en hopelijk ook korter.

De personen die hierboven op dit moment in de lijst staan vermeld dienen het formulier nog even in te vullen, bedankt.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2009, 19:21 »
Mag je ook alleen komen kijken, mij zie je niet op de motor op het crosscircuit.
Wat is dan de entree? ;)

Kijken is gratis, zoals het hoort.


GJ ;)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2009, 19:28 »
Ik mis nog het regeltje dat de deelnemer geen andere deelnemers aansprakelijk kan stellen

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #7 Gepost op: 18-02-2009, 19:34 »
Ik mis nog het regeltje dat de deelnemer geen andere deelnemers aansprakelijk kan stellen

Zodat mensen gewoon tegen je aan kunnen rijden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #8 Gepost op: 18-02-2009, 20:40 »
Het blijft nooit gewoon ! Maar het kan gebeuren en aan discussies heb je niks.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2009, 21:54 »
Ik mis nog het regeltje dat de deelnemer geen andere deelnemers aansprakelijk kan stellen

Wat mij betreft komt 'ie d'r bij. Kan jij dat regelen Ferd?

Bedankt voor de tip Klaas.

En tegen elkaar rijden is uiteraard niet de bedoeling. Mensen die dat leuk vinden kunnen beter op de kermis een een botsauto stappen. Hier is het juist de bedoeling elkaar de ruimte te geven. Maar ja, dat sluit natuurlijk nix uit.


GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #10 Gepost op: 18-02-2009, 22:22 »
Overgemaakt en invuld. Laat maar komen
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #11 Gepost op: 18-02-2009, 22:37 »
waarom niet ....... de meesten van ons gaan als een natte krant over de baan hoor ..... het is gewoon heel erg leuk

Post Merge: 18-02-2009, 07:59
trouwens ..... Vriend Husabeer (pietje) en zijn vriendin Martine komen ook mee

Rijden of kijken?


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2009, 07:44 »
Wat mij betreft komt 'ie d'r bij. Kan jij dat regelen Ferd?
GJ

Done  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2009, 08:10 »
@ organisatie;
deelnemers bij aankomst even laten melden -> deelnamestickertje goed zichtbaar op de motor mits betaald... 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2009, 09:35 »
Rijden of kijken?


GJ :D

rijden ...... d.w.z. Piet en ik voortmodderen ..... Martine zou wel eens aardig kunnen vliegen
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007