Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER Meeting in Cuijk 13 Mei  (gelezen 2681 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #15 Gepost op: 14-05-2009, 22:32 »
Ja ik ga der bij zijn... maar niet rijden. dat zit er nog effe niet in.
Mag ik alvast opteren voor de LC8 als reservefiets? Zal er heel voorzichtig mee zijn!  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #16 Gepost op: 15-05-2009, 02:28 »
 :stupid:
 
Heb het nog even nagezocht en jij was echt degene die voor de camera 5 keer omlazerd! Ten eerste: zo'n KTMetje is volgens mij ietsje zwaarder (toch??)
ten tweede: die shot zal meneer Boon ook wel gezien hebben, dus... je zult een aardige bruine arm moeten halen wil je die meekrijgen!
Ten driede: Ik wil graag wat te zeuren hebben...  :P   :-X
 
Ow ja, meneer Utberg, als je dit toevallig leest?! De eerste dag wordt een bijltjesdag, dus zoek zo'n zelfde helling op, grote kans dat Hamster weer de show steelt...  ;D
Ik zie hem onder aan de klim al in de stress schieten... 'Ow jee, heb je die vent met die camera weer!!'  :o
 
 
 
 :P
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #17 Gepost op: 15-05-2009, 07:40 »
Zeg je nou KLIM  :D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #18 Gepost op: 15-05-2009, 09:01 »
Ow ja, meneer Utberg, als je dit toevallig leest?! De eerste dag wordt een bijltjesdag, 
 
 :P
Hoezo? Zit die klim weer in het begin van de proef vd 1e dag? Als t droog is valt die volgens mij wel mee, maar bij nat weer zal ik blij zijn dat ik op een 530 ga! :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #19 Gepost op: 15-05-2009, 20:47 »
waarschijnlijkl ligt daar een zwart achterop tasje met reserve onderdeln voor een drz (rem/koppeling/schakel pedaaltje, een echte leatherman en wat morfine pillen ::) )  dus wie ze vindt de leatherman wil ik graag terug de drz onderdelen mogen diegene gebruikendie ze nodig hebben, de morfine pillen, ik hoop dat niemand die nodig heeft.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #20 Gepost op: 16-05-2009, 09:15 »
Hoezo? Zit die klim weer in het begin van de proef vd 1e dag? Als t droog is valt die volgens mij wel mee, maar bij nat weer zal ik blij zijn dat ik op een 530 ga! :D

Geen idee, maar we zullen allicht ergens naar boven moeten rijden! :)
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #21 Gepost op: 16-05-2009, 13:49 »
Áls dat jouw definitie is van bijltjesdag, krijgen we 8 bijltjesdagen! :D
 
Mijn motor is er klaar voor. Ga zo nog even langs JTX voor wat reservespullen en dan kan ik na gaan denken wat ik nog vergeten ben.
Tot volgende week in Polen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: OER Meeting in Cuijk 13 Mei
« Reactie #22 Gepost op: 16-05-2009, 15:23 »
Áls dat jouw definitie is van bijltjesdag, krijgen we 8 bijltjesdagen! :D
 

In de laatste OER-mail stond ; Regelmatig zijn er in het roadbook ‘ontsnappingsmogelijkheden’, schroom niet om daar gebruik van te maken ;D ;D ;D