Dat is ook waar de GS en de ST op gericht zijn. Mensen die wel graag een avontuurlijk imago willen, maar voor de rest niet van het asfalt willen. Dat is een markt voor het type, 1 keer per jaar naar de Ardennen en voor de rest van het jaar een avontuurlijke motor in de schuur hebben staan.
Ik snap ook niet echt waarom ze perse in elke review willen laten zien hoe goed de ST off-road is.... terwijl alle ontwerp beslissingen laten zien dat dat niet de intentie van de machine is.
Je geeft toch zelf al antwoord op je eigen vraag.
Het is een motor voor mensen die wel een avontuurlijk imago willen maar niet van het asfalt afgaan.
Yamaha levert ze dat door de nieuwe ST in de marketing neer te zetten als een bruut offroadbeest.
Daar heb je je gedroomde imago.
Ondertussen bouw je gewoon een dikke reismotor om lekker één keer per jaar naar de Ardennen te gaan.
(Algeciras zou ook kunnen...)
Iedereen tevreden.
Ik ook.