In de OER waren het er 3 totaal (als je die van onze camara-vriend mee telt)
Op de berg-special heb ik er wel eentje voor me gehad, en het was daar wel redelijk smal om in te halen. Maar dan kwam er weer een stukje waar (ik in ieder geval) met de motor geen snelheid kon houden, en de quad er wel snel doorheen ging.
Denk dus dat er stukken zullen zijn dat de motoren last hebben van de quads, en andersom. Maar veel ligt ook aan de kwaliteiten van de rijders (zowel motor als quad).
Denk dat met name op specials hier rekening mee gehouden zou moeten worden. Specials gaan op snelheid, en hoewel we amateurs zijn krijg je achteraf altijd discussie dat je opgehouden werd door een quad (of andersom). Maar de quads ondeling kunnen elkaar natuurlijk ook flink in de weg zitten omdat de paden niet altijd breed genoeg zullen zijn om onderlinge inhaalacties mogelijk te maken.....
Al met al een leuke discussie.
Vanuit mijn bescheiden mening zijn rally's als de OER gezelschaps-amateur rally's, en daar zou het niet uit moeten maken.
En bij 'le Dakar' rijden ze ook met motoren, quads, auto's en zelfs vrachtwagens over hetzelfde parcours.