Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER 29-5 t/m 5-6- 2010  (gelezen 15522 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: OER 2010
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2009, 11:48 »
Vorige jaar was een hele mooie ervaring. De hoeveelheid nattigheid en asvalt was ik minder tevreden over. Dit jaar gaan we dus eens wat anders proberen. We hebben van de week met ze 6en ingeschreven voor de Alto Turia. Ben benieuwd.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER 2010
« Reactie #16 Gepost op: 25-11-2009, 02:01 »
Vorige jaar was een hele mooie ervaring. De hoeveelheid nattigheid en asvalt was ik minder tevreden over. Dit jaar gaan we dus eens wat anders proberen. We hebben van de week met ze 6en ingeschreven voor de Alto Turia. Ben benieuwd.....
Hopelijk zijn de XR'en van je 'maten' verleden tijd... :o Zou toch niet weer last willen hebben van een tankdop die vacuum zuigt... ::)

Ow ja, goeiedag mensen...
Ik kom me er ook weer ff mee bemoeien! :D

En wie gaat er naar de Fam. Hemelaar donderdagavond? Ik iig, ff bijlullen... en misschien Pa zover krijgen dat tie zich inschrijft... :-X 8)
Two stroke addict!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER 2010
« Reactie #17 Gepost op: 25-11-2009, 11:23 »
Hopelijk zijn de XR'en van je 'maten' verleden tijd... :o Zou toch niet weer last willen hebben van een tankdop die vacuum zuigt... ::)

Ow ja, goeiedag mensen...
Ik kom me er ook weer ff mee bemoeien! :D

En wie gaat er naar de Fam. Hemelaar donderdagavond? Ik iig, ff bijlullen... en misschien Pa zover krijgen dat tie zich inschrijft... :-X 8)

Hi Bart,

Heb je pm-tje gezien, ben er morgenavond bij en dan spreken we even verder af :)

Post Merge: 26-11-2009, 13:06
Komen er nog meer mensen vanavond??
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: OER 2010
« Reactie #18 Gepost op: 27-11-2009, 13:54 »
De informatie avond voor de Oost Europa Rally was weer zeer goed bezocht. De locatie bij Toon Hemelaar auto,s was ook perfect. Toon en Nilz super bedankt voor de gastvrijheid en een ding staat voor mij wel vast, OER geintreseerden is gezellig volk. Trouwens enkele van onze gasten zijn helemaal helden, zij vinden tijdens de 2 daagse kampioensenduro nog tijd om te komen  ::)
 
Mensen allen bedankt voor deze top avond.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: OER 2010
« Reactie #19 Gepost op: 27-11-2009, 16:13 »
Nou ja, das jammer, ik wist in 't geheel van niets.... als ik het geweten had, was ik zeker even bij de info avond langs gekomen...
 
Misschien een tip om ex deelnemers ook even in te lichten als er een avondje wordt georganiseerd, of heb ik liggen slapen... ??? ???  Ook mogelijk hoor....
 
Onno

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER 2010
« Reactie #20 Gepost op: 27-11-2009, 16:37 »
Nou ja, das jammer, ik wist in 't geheel van niets.... als ik het geweten had, was ik zeker even bij de info avond langs gekomen...
 
Misschien een tip om ex deelnemers ook even in te lichten als er een avondje wordt georganiseerd, of heb ik liggen slapen... ??? ???  Ook mogelijk hoor....
 
Onno

dit was uiteindelijk een info avond voor eventuele 'nieuwe' deelnemers, later volgt nog kick off voor de mensen die hebben ingeschreven
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: OER 2010
« Reactie #21 Gepost op: 27-11-2009, 16:43 »
 :stupid:  Met Onno, was mij ook even ontgaan en nu eens niet 200 km van huis!  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER 2010
« Reactie #22 Gepost op: 27-11-2009, 17:14 »

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: OER 2010
« Reactie #23 Gepost op: 28-11-2009, 09:42 »
dit was uiteindelijk een info avond voor eventuele 'nieuwe' deelnemers, later volgt nog kick off voor de mensen die hebben ingeschreven

Sorry Onno en Martijn, onze excuus als we onduidellijk zijn geweest. In de nieuwsbrief welke jullie in oktober hebben ontvangen hebben wij deze avond aangekondigd, wel met de mededeling dat de datum e.d. op binnenkort op onze site
zal komen te staan. Mocht je de nieuwsbrief niet ontvangen hebben geef dan even een seintje, spamfilters kunnen ook een boosdoener zijn. Maar goed even een vermelding op dit mooie forum was ook slimmer geweest. De info avond is natuurlijk bedoeld als info avond en gelukkig voor ons hebben een hoop mensen het wel gevonden.
 
Nogmaals Sorry: Gerjan, Jan en Jeroen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: OER 2010
« Reactie #24 Gepost op: 28-11-2009, 20:37 »
Gerjan,
 
Mijn nederige excuses, ik heb gewoon liggen slapen....... de mail in october had ik dus gewoon... :-\ :-\
 
Tot het OER weekend, en heeeeeeeeeeel misschien de OER weer.
 
Onno

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: OER 2010
« Reactie #25 Gepost op: 28-11-2009, 20:59 »
hmm,had ik het geweten had ik ook ff gekomen
eindelijk eens in de buurt,weet ik van niks ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: OER 2010
« Reactie #26 Gepost op: 29-11-2009, 09:24 »
Zou goed kunnen dat de nieuwsbrief hier gewoon aangekomen is maar ja, je krijgt zoveel post....  ::)
 
Had ik eindelijk gratis koffie van die Almeerders kunnen slempen......damn!  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER 2010
« Reactie #27 Gepost op: 02-12-2009, 01:05 »
Zou goed kunnen dat de nieuwsbrief hier gewoon aangekomen is maar ja, je krijgt zoveel post....  ::)
 
Had ik eindelijk gratis koffie van die Almeerders kunnen slempen......damn!  :D

Ze hadden zelfs Heineken aangerukt...  :o

Smaakte overigens uitstekend! 8)
Two stroke addict!!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: OER 2010
« Reactie #28 Gepost op: 02-12-2009, 01:20 »
Mee eens dat er niet genoeg gespammed is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: OER 2010
« Reactie #29 Gepost op: 04-12-2009, 17:14 »
Zeker, maar we hadden nu wel bier genoeg :D