Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wat een grappig ding  (gelezen 6537 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #30 Gepost op: 09-03-2010, 22:12 »
Ik zit in de trapfietsen, een student koopt een oma fiets bij de halfords voor e150.-
Ding valt uitelkaar na een jaar of 2 maar hij heeft dan een echte baan en komt bij mij en besteld een opa fiets zo als ie hem hebben wil, 7 versnellingen, kruisframe, voordrager op het fame en alles extra sterk á e939..
 
Komt daarna langs voor een race fiets met 105 groep á e1400
 
2 jaar later besteld hij een custombuild Santos Travelmaster met Rohloff naaf met riemaandrijfing, keramische velgen en criss king balhoofdstel á 3940,- en gaat lekker op fietsvakantie in Afrika..
 
ooit trots en glunderend begonnen op een nieuw barrel en wou daarna iets goeds.. mooi toch  ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #31 Gepost op: 09-03-2010, 22:56 »
lijkt me toch wel een leuk fietsje voor woonwerk en dan gewoon afwachten wat het doet
(moet ik natuurlijk eerst nog ff een paar fietsen verkopen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2010, 00:21 »
Als deze inporteur wil laten zien dat deze motor de moeite waard om te overwegen om te kopen, voor mensen met een laag buget, laat hij dan een motor ter beschikking stellen voor een rally.

Binnen kort word de Oost Europa rally weer gereden, dit is een laag dremplige rally waar een dergelijke motor prachtig kan worden uit geprobeerd. Zelf geef ik de voorkeur aan mijn KTM voor deze rally, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die het avontuur aan durven om met een dergelijke low buget bike een dergelijke rally te rijden.
Komt die daar goed door heen dan is dat de beste reclame voor een dergelijke fiets die maar denken kunt.
Wie wil er op een dergelijke motor proberen de Oer uit te rijden?
Grz,
Peter

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2010, 00:46 »
Als deze inporteur wil laten zien dat deze motor de moeite waard om te overwegen om te kopen, voor mensen met een laag buget, laat hij dan een motor ter beschikking stellen voor een rally.

Binnen kort word de Oost Europa rally weer gereden, dit is een laag dremplige rally waar een dergelijke motor prachtig kan worden uit geprobeerd. Zelf geef ik de voorkeur aan mijn KTM voor deze rally, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die het avontuur aan durven om met een dergelijke low buget bike een dergelijke rally te rijden.
Komt die daar goed door heen dan is dat de beste reclame voor een dergelijke fiets die maar denken kunt.
Wie wil er op een dergelijke motor proberen de Oer uit te rijden?
Ik!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2010, 01:00 »

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2010, 01:05 »
dan hier ff de gegevens van de importeur
http://www.orionmotors.nl/shop/
Ja ho eens. Neem ik al de enorme moeite om de OER te willen rijden op zo'n ding, moet ik het nog zelf regelen ook?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2010, 11:41 »
Ja ho eens. Neem ik al de enorme moeite om de OER te willen rijden op zo'n ding, moet ik het nog zelf regelen ook?

ik denk het wel ja ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2010, 13:56 »
wil hem trouwens best proberen (alleen niet ervoor betalen  8))
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #38 Gepost op: 10-03-2010, 15:59 »
Ja ho eens. Neem ik al de enorme moeite om de OER te willen rijden op zo'n ding, moet ik het nog zelf regelen ook?

Misschien krijg je een servicetruck met onderdelen en monteur van ze mee. Altijd handig, kost je misschien maar één telefoontje of e-mail....

En als er dan tijdens de OER onderdelen af vallen kijk ik daar helmaal niet van op. Ik weet wat de KTM 690 Enduro van Gerjan is verloren tijdens de OER2008...  :P
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #39 Gepost op: 10-03-2010, 18:07 »
. Ik weet wat de KTM 690 Enduro van Gerjan is verloren tijdens de OER2008...  :P

Subframe?  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #40 Gepost op: 10-03-2010, 19:00 »
Vraag me af of die er uberhaupt een paar verkoopt want reviews zijn nergens te vinden alleen spam van die kerel zelf  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #41 Gepost op: 10-03-2010, 21:16 »
niet te negatief over deze mensen, we kunnen ze toch uit nodigen om eens naar rutten te komen en een paar mensen te laten proef rijden, en natuurlijk mag je voor dat geld niet te hoge verwachtingen hebben, maar ben wel benieuwd wat je er wel van mag verwachten.

 
Vraag me af of die er uberhaupt een paar verkoopt want reviews zijn nergens te vinden alleen spam van die kerel zelf  ;D
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #42 Gepost op: 13-03-2010, 15:07 »
vandaag ff wezen proefrijden
rijd leuk,maar niet echt snel(er stond nog maar 18 km op)maar wel goed
het is natuurlijk geen pk monster (20) maar voor woonwerk best goed
na het inlopen ff sleutelen en dan word het al weer sneller
om er offroad mee te rijden kom je wel wat vermogen tekort(of ik ben te zwaar :-X )
rijklaar op kenteken E2140 en 1 jaar garantie mocht je het blok stukrijden E479 min 20 % korting rij je weer een nieuwe
nu alleen mijn xt de bmw of mijn guzzi verkopen dan ga ik er 1 halen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #43 Gepost op: 13-03-2010, 20:21 »
mooie aktie Richard! niet lullen maar proberen  ;D
tja, voor dat geld kan je rustig stukken maken  ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Wat een grappig ding
« Reactie #44 Gepost op: 13-03-2010, 20:36 »
"Gegarandeerd asbest vrij"
 
Toch leuk dat ze dit vermelden in de advertentie ;)
Leuk als iemand zo'n ding aanschaft/uitprobeert. De prijs geeft hier wat ruimte voor. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.