Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Politiek  (gelezen 6386 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Politiek
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2010, 21:07 »
Toen ik een jaartje of 16 was deed ik mee aan veronica's strandrace en reed 'm ook uit, daags daarna vertelde ik op school hoe zwaar het geweest was, zwaar? was de reactie, dat crossen is toch geen sport...

Post Merge: 24-03-2010, 21:13
kan er gean genoeg von kriegen

dan nog moar een toetje veur 't sloapen goan, we vragen Bennie maar om die politieke partij te beginnen
 
05 Normaal Ik ben moar een eenvoudige boerenlul

Post Merge: 24-03-2010, 21:22
Toen ik een jaartje of 16 was deed ik mee aan veronica's strandrace en reed 'm ook uit, daags daarna vertelde ik op school hoe zwaar het geweest was, zwaar? was de reactie, dat crossen is toch geen sport...
 

Post Merge: 24-03-2010, 21:13[/color][/size]
 

 
dan nog moar een toetje veur 't sloapen goan, we vragen Bennie maar om die politieke partij te beginnen
 
05 Normaal Ik ben moar een eenvoudige boerenlul
 


qoute   "ie maakt mien toch niks wies, Dries" 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 66
Re: Politiek
« Reactie #31 Gepost op: 25-03-2010, 00:21 »
het is wel redelijk duidelijk, het slaat zoals gewoonlijk weer om naar het afzeiken van mensen ipv een oplossing zoeken.
wat is er makkelijker dan politici de schuld geven van alles en bakken stront over ze uit te gieten
natuurlijk zitten er een heel stel van die gasten hun zakken vullen en te praten over dingen waar ze geen verstand van hebben.
maar er zijn ook heel veel mensen die heel hard werken en geloven in wat zij doen, ook op lokaal gebied.
als je echt wat wilt bereiken zullen we de krachten moeten bundelen en er voor zorgen dat ze ons echt serieus nemen, de juiste mensen opzoeken en aanspreken, daar bereik je wat mee.
enne bennie, heden ten dage zijn de scherpe kanten er wel vanaf, doet hij niet van die oeverloze vervelende beeld vervuilende reklame,s?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Politiek
« Reactie #32 Gepost op: 25-03-2010, 07:37 »
Ach man, op lokaal gebied lopen die lui hun zakken ook te vullen,dat zijn de allerergsten, heb het zelf meegemaakt,dus breek me altjeblieft de bek niet los, wat een corrupt zooitje, politieagenten die bang zijn om hun baantje te verliesen als ze niet genoeg bonnetjes aan de motorfietsen knippen, zomers aan het strand, ondernemers die gemeente ambtenaren mee uit eten "moeten" nemen, in oorlogstijd zouden dat de beste nsb'rs zijn , wat een tuig
Dat soort heeft de hele handel, complete off road gebieden en crossbanen compleet kapot gemaakt, als achteraf blijkt dat ze niet wettelijk gehandeld hebben dan zijn de bestemmings plannen reeds zo ver gevorderd dat het evengoed doorgaat en krijgen ze een gouden handdruk.
Ik hoop niet dat je je aangesproken voelt door mijn open mening?

Post Merge: 25-03-2010, 07:49
Drents Diep Boerenopstand Hollandscheveld

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Politiek
« Reactie #33 Gepost op: 25-03-2010, 07:50 »
Prima dat je er zo over denkt, maar het is niet echt een constructieve bijdrage aan de discussie hoe we ons belang beter tot de politiek kunnen laten doordringen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Politiek
« Reactie #34 Gepost op: 25-03-2010, 07:59 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Politiek
« Reactie #35 Gepost op: 25-03-2010, 08:31 »
Ach man, op lokaal gebied lopen die lui hun zakken ook te vullen,dat zijn de allerergsten,

Jammer dat je van alles ziet maar er niets aan doet.
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Politiek
« Reactie #36 Gepost op: 25-03-2010, 11:38 »
Jammer dat je van alles ziet maar er niets aan doet.
:stupid: Of zoals Kennedy ooit zei: "don't ask what you're country can do for you, but ask what you can do for your country". Hij stelde het welliswaar in een andere context, maar goed. Of zoals Femke Halsema zo mooi zei in het lijsttrekkersdebat voor de gemeenteraad verkiezingen (ook in een andere context): blijven we brullen of gaan we wat doen?

groeten,

Jos

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 66
Re: Politiek
« Reactie #37 Gepost op: 25-03-2010, 12:54 »
politiek is een spel, en soms een heel vuil spel, er zijn heel vel ratten maar ook heel veel fijne mensen
ik durf zelfs te beweren dat er meer aardige mensen zijn dan onaardige mensen
wordt het vertrouwen in de politiek verloren dan steven je recht af op anarchie, en totale anarchie willen wij niet meemaken denk ik.
dan krijg je situaties als in ierland en diverse staten in afrika en z-amerika
het wil niet zeggen dat je alles maar hoeft te pikken, zeker niet en een gezonde dosis achterdocht mag ook niet ontbreken.
het moet een evenwicht zijn, ware het niet dat het soms best moeilijk is om vertrouwen te houden.....
wat ik zie is dat er de laatste jaren veel aan de politiek wordt overgelaten, de stem van het volk wordt zelden meer gehoord, wanneer was er een echte demonstratie, iets met kruisraketten?, jaren 80?
maar wel klagen en zeiken dat ze het verkeerd doen, en tegelijkertijd eisen dat de politiek het maar moet oplossen
en vervolgens niet gaan stemmen want dat heeft toch geen zin
nu bleren jan en alleman maar wat in de rondte op diverse fora, inclusief ik hoor,  :-\
iedereen heeft een mening en scheld er maar op los zonder er bij na te denken hoeveel leed hij of zij kan veroorzaken.
ik doel hierbij niet op iemand van dit forum hoor.
wat ik dus eigenlijk wil stellen: wil je iets bereiken zal je tot de politiek moeten doordringen en het spel meespelen, de juiste mensen vinden en vertrouwen winnen.
wie neemt het voortouw......
ook ik weet het allemaal wel hoe het moet maar kijk ook de kat uut de boom
 

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Politiek
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2010, 13:32 »
politiek is een spel, en soms een heel vuil spel, er zijn heel vel ratten maar ook heel veel fijne mensen
ik durf zelfs te beweren dat er meer aardige mensen zijn dan onaardige mensen
wordt het vertrouwen in de politiek verloren dan steven je recht af op anarchie, en totale anarchie willen wij niet meemaken denk ik.
dan krijg je situaties als in ierland en diverse staten in afrika en z-amerika
het wil niet zeggen dat je alles maar hoeft te pikken, zeker niet en een gezonde dosis achterdocht mag ook niet ontbreken.
het moet een evenwicht zijn, ware het niet dat het soms best moeilijk is om vertrouwen te houden.....
wat ik zie is dat er de laatste jaren veel aan de politiek wordt overgelaten, de stem van het volk wordt zelden meer gehoord, wanneer was er een echte demonstratie, iets met kruisraketten?, jaren 80?
maar wel klagen en zeiken dat ze het verkeerd doen, en tegelijkertijd eisen dat de politiek het maar moet oplossen
en vervolgens niet gaan stemmen want dat heeft toch geen zin
nu bleren jan en alleman maar wat in de rondte op diverse fora, inclusief ik hoor,  :-\
iedereen heeft een mening en scheld er maar op los zonder er bij na te denken hoeveel leed hij of zij kan veroorzaken.
ik doel hierbij niet op iemand van dit forum hoor.
wat ik dus eigenlijk wil stellen: wil je iets bereiken zal je tot de politiek moeten doordringen en het spel meespelen, de juiste mensen vinden en vertrouwen winnen.
wie neemt het voortouw......
ook ik weet het allemaal wel hoe het moet maar kijk ook de kat uut de boom
 

Wie het voortouw neemt? Codegroen.
 
Maar er gaat erg veel tijd en middelen inzitten, dus ik moedig iedereen aan om die stichting te ondersteunen in zijn doel om onze sport te behouden. Dit kan zowel met middelen, als met mankracht.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Politiek
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2010, 16:29 »
Nou wie doet er dan mee aan een protestrit naar het binnenhof?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Politiek
« Reactie #40 Gepost op: 25-03-2010, 16:45 »
Als jij het organiseert, gaan wij wel mee (met de aanhanger hoor!)

Bijv. starten in het sjieke wassenaar op zondagochtend om 08:00u. Rondje door de duinen crossen en dan wat wheelies trekken op het binnenhof?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: Politiek
« Reactie #41 Gepost op: 25-03-2010, 17:14 »
Ik zal het wel organiseren, wel komen hoor!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Politiek
« Reactie #42 Gepost op: 25-03-2010, 17:19 »
Of een strandrit? We starten om 06:00u bij IJmuiden en dan in één ruk door naar Den Haag?

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Politiek
« Reactie #43 Gepost op: 25-03-2010, 17:25 »
Of een strandrit? We starten om 06:00u bij IJmuiden en dan in één ruk door naar Den Haag?
Zo'n kort stukje ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Politiek
« Reactie #44 Gepost op: 25-03-2010, 17:30 »
Ik heb ook maar een heul klein tankje :-X