Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TK: Yamaha XTZ660 Tenere  (gelezen 5478 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: TK: Yamaha XTZ660 Tenere
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2011, 13:49 »
Die stekker van de SR (bij dit model drie losse stekkers) vanaf de dynamo komend, waren flink heet geweest en de mantels waren al gesmolten voor een groot deel. Daar de boel dus vervangen.

Het is dat mijn GS geen drol meer gaat opbrengen (hoge KM-stand en erg veel aanbod), anders wist ik het wel. Goede reden om de GS erbij te houden voor de vakantieritten  :)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: TK: Yamaha XTZ660 Tenere
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2011, 14:00 »
Die stekker van de SR (bij dit model drie losse stekkers) vanaf de dynamo komend, waren flink heet geweest en de mantels waren al gesmolten voor een groot deel. Daar de boel dus vervangen.

Het is dat mijn GS geen drol meer gaat opbrengen (hoge KM-stand en erg veel aanbod), anders wist ik het wel. Goede reden om de GS erbij te houden voor de vakantieritten  :)
Heb je het nou over de XTZ660 of de XT660Z? De XTZ660 heeft in principe maar 1 grote witte stekker als aansluiting op de SR.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: TK: Yamaha XTZ660 Tenere
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2011, 14:25 »
De aansluiting op de SR wel. Ik bedoel de stekker(s) die avnaf de dynamo komen. Ik heb daar de drie fase als ieder een losse stekker. Dit zou goed eigenhandig gemaakt kunnen zijn, dat daar oorspronkelijk één combistekker hoort te zitten.

Ik heb het dus over de XTZ660.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: TK: Yamaha XTZ660 Tenere
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2011, 14:30 »
De aansluiting op de SR wel. Ik bedoel de stekker(s) die avnaf de dynamo komen. Ik heb daar de drie fase als ieder een losse stekker. Dit zou goed eigenhandig gemaakt kunnen zijn, dat daar oorspronkelijk één combistekker hoort te zitten.

Ik heb het dus over de XTZ660.


Ja, dat hoort ook 1 stekker te zijn.