Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: ARM Enduro/Off-Road training 15 (vervallen) en 29 September op baan MCUtrecht.  (gelezen 10654 keer)

Offline member

carlo staat het beste ::) , maar die heeft al vaker deze training gedaan, dat zal het zijn

Offline member

Zooo...net weer thuis in het hoge noorden. Was idd een lekker dagje rijden en veel,heel veel leren...broodje bal tussendoor smaakte buitengewoon en ook buiten de baan (kantine dus) was de sfeer helemaal super...snackbar blijft toch belangrijk he..Iedereen zeer bedankt voor de bijdrage aan een heerlijke middag rondtuffen en georgio: een voorspoedig herstel en hopelijk ben je er binnen niet te lange tijd weer bij!
Freek

Offline member

• Member
  • *
Hallo mannen,
Het was gisteren een perfecte dag,Carlo gaf perfect les,goede organisatie,mooi weer,kortom voor herhaling vatbaar.
Jammer van het ongeval van george,bleek toch meer te zijn dan het eerst liet aanzien,beterschap gewenst.
Foto's zien er super uit bedankt hiervoor.

Groeten Ton.

Post Merge: 30-09-2010, 16:47
Volgens mijn heeft Komkommer ook foto's van mijn gemaakt bij springbult
achter op het circuit,zijn deze evt.ook beschikbaar of zijn deze door expiriment
verloren gegaan.

groeten Ton.

Offline member

• Member
  • *
Yo,

Ik zag op de foto's dat ik helft van de training op de grond lag en dat er nog veel mijn houding te verbeteren valt. Dus volgende keer weer.

Laterss

Offline member

• Woestijnrakker
Hallo mannen,
Het was gisteren een perfecte dag,Carlo gaf perfect les,goede organisatie,mooi weer,kortom voor herhaling vatbaar.
Jammer van het ongeval van george,bleek toch meer te zijn dan het eerst liet aanzien,beterschap gewenst.
Foto's zien er super uit bedankt hiervoor.

Groeten Ton.
Post Merge: 30-09-2010, 16:47[/color][/size]
Volgens mijn heeft Komkommer ook foto's van mijn gemaakt bij springbult
achter op het circuit,zijn deze evt.ook beschikbaar of zijn deze door expiriment
verloren gegaan.

groeten Ton.

Waaraan zou ik jou kunnen herkennen? Ik zal eens kijken wat ik nog heb.

Offline member

Ik heb een paar enduro handschoenen uitgeleend, maar weet niet meer aan wie en ben vergeten ze terug te vragen....wie o wie?

Offline member

Waaraan zou ik jou kunnen herkennen? Ik zal eens kijken wat ik nog heb.
Ik sla een leuke springfoto ook niet af :D
Blauwe WR, 450 blauw/wit shirt met gele broek.
Jeroen

Offline member

• Woestijnrakker
Ik sla een leuke springfoto ook niet af :D

Moet je wel springen!

Offline member

Haha, te vroeg geknipt ;D Kwam daar toch redelijk van de grond(of was dat vannacht in mijn dromen :) )

Offline member

• Moderator
  • *
Voor de mensen die zich afvragen wat men op de laatste foto's uitspookt.

Carlo had bedacht dat de heren een wedstrijdje moesten doen. Een slalom die begon met zittend met je voeten naar voren naast de motor zitten. Op het signaal opspringen en een slalom rijden, snel terug, dan nogmaals de slalom maar nu voor de 2 pion met de linkerhand achterop de rug. Dan weer terug en de 3e keer de slalom staand op het zadel. Dan snel terug en finishen......

Deel 2 was een wedstrijdje wie zo langzaam mogelijk tussen 2 punten kon rijden. Carlo deed het voor met 33 seconden op de klok.

Offline member

Kijk, ziet er geweldig uit op de foto's! En het weer zat ook mee, toppie!

Beterschap aan Georgio.

Ik heb weer wat gemist zo te zien....grrr.

Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

Ik heb een paar enduro handschoenen uitgeleend, maar weet niet meer aan wie en ben vergeten ze terug te vragen....wie o wie?

HA, die heb je aan Jan-Willem uitgeleend.
Ze liggen bij mij op de zaak in Almere.
Jan-W is nu een beetje sturen in de Eifel en maandag weer hier op de zaak.
036-5346563

Offline member

Ok! super dat ze terecht zijn, ik kom ze wel in de loop van komende week ff afhalen, dan ben ik toch in de buurt (harderwijk)

Offline member

• Moderator
  • *
Ik kreeg wat vragen over de foto's op smugmug.

Die kan je gratis van de site halen. De foto zoeken die je leuk vind en daarop drukken en dan op het grotere rechterfotootje drukken. Dan wordt deze groter geopend. Je kan dan bovenin het formaat kiezen. Kies je O dan heb je de originele grote (4mb 3872x2592). En als die in beeld staat gewoon rechtermuis knop en afbeelding opslaan als. Je kan ook de kwaliteit x2large of x3large kiezen, die zijn ook flink.

Offline member

Was een topmiddag. Lekker gezweten en weer wat bijgeleerd. Dank aan alle organisatoren, Carlo en de fotoos zijn ook top. Heb blijkbaar fanatiek geklemd met de knieen: voor het eerst beetje spierpijn binnenkant been...   
Tikka danku voor de "vrije" fotoos.
Komkommer: als je toch de mooste springfotoos aan het opzoeken ben; staat deze gek er ook nog redelijk op?
690 zwart/wit pakkie, witte helm en drinkzak om. deze:http://upload.maniacsmedia.nl/viewer.php?id=cqs1285851567r.jpg

Beterschap voor de brokkepiloot, heb je nog wat afleiding van het sexboekie van Carlo?