Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oplichting Marktplaats: Cross kleding  (gelezen 11580 keer)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #45 Gepost op: 17-10-2008, 19:47 »
Het is niet te geloven maar na 4 maanden toch eindelijk een einde aan dit verhaal. Witte afgetrapte laarzen terug in Sliedrecht en mijn geld terug op m'n rekening  :). Heb vorige week aangifte gedaan, maar daar werd mij al verteld dat er niks mee werd gedaan als er niet meer aangiftes volgde. Aangifte duurde wel 1.5 uur met het 2 vingersysteem van de ambtenaar. Ik heb toen besloten om Simone maar elke week een keer te bellen, maar dat was maar 1x nodig. Ze had nog een heel zielig verhaal over ziekenhuis opname maar zie dat het geld eind van de week op m'n rekening zou staan. Geloven deed ik het niet maar net zag ik dat ze toch een manier heeft gevonden om de waarheid te spreken.

Dus wil je ooit zaken doen met een mevrouw uit Hardinxveld Giesendam of Sliedrecht dan moet je je voorbereiden op een lang verhaal.
Dat je de naam vermeld vind ik niet netjes (het zou je sieren als je dit alsnog aanpast), maar is dit de mevrouw die heel veel op MP staat met gebruikte crosskleding? Kan haast niet missen met die woonplaats.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #46 Gepost op: 17-10-2008, 20:28 »
NIET MEE EENS , juist wel de naam van deze verkoper vermelden zodat ieder onder ons gewaarschuwd is , dus :

Simone aka vis aka Timolientje uit Hardinxveld Giesendam of Sliedrecht

Niks bij kopen !!!!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #47 Gepost op: 17-10-2008, 21:05 »
Dat je de naam vermeld vind ik niet netjes (het zou je sieren als je dit alsnog aanpast), maar is dit de mevrouw die heel veel op MP staat met gebruikte crosskleding? Kan haast niet missen met die woonplaats.
Dankzij je citaat van het bericht icl. naam ed. is het al niet meer mogelijk..
Grappig dat je het zelf nogmaals plaats..

En bij dit soort toestanden vraag je er zelf om, dus:

Simone aka vis aka Timolientje uit Hardinxveld Giesendam of Sliedrecht ...

Niks bij kopen!!

 ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #48 Gepost op: 17-10-2008, 21:26 »
Dat je de naam vermeld vind ik niet netjes (het zou je sieren als je dit alsnog aanpast), maar is dit de mevrouw die heel veel op MP staat met gebruikte crosskleding? Kan haast niet missen met die woonplaats.

Ik ben het met Bolski eens. Ik vind het niet netjes dat namen genoemd worden in dit soort zaken. (Uberhaupt namen noemen).

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #49 Gepost op: 17-10-2008, 21:43 »
Dankzij je citaat van het bericht icl. naam ed. is het al niet meer mogelijk..
Grappig dat je het zelf nogmaals plaats..
Ik vind dit niet grappig.
Kijk eens goed! >:(
Ik had de naam verwijderd. Alleen de voornaam had ik laten staan.

Zo lang we 1 kant van het verhaal horen, is het moeilijk oordelen. En (ver)oordelen is al helemaal onmogelijk. De ander wordt helemaal afgebrand op deze manier.

Los van eventuele fatsoensnormen begeef je je als beheerder van de site op glad ijs, door dit te laten staan. Ik weet dit vanuit mijn achtergrond als mod van een groot forum.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2008, 21:53 »
Is dat zo? Is het niet zo dat een beheerder van de site geen eigenaar is van de geplaatste berichten en dus ook niet verantwoordelijk?

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2008, 21:58 »
Is dat zo? Is het niet zo dat een beheerder van de site geen eigenaar is van de geplaatste berichten en dus ook niet verantwoordelijk?
De beheerder mag dergelijke berichten niet laten staan. Onlangs is hier nog een sitebeheerder voor veroordeeld. Bij MF hebben we hier vrijwel dagelijks mee te maken. Ik weet waar ik over praat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2008, 22:30 »
Ik ben ook erg terughoudend geweest met het vermelden van een naam omdat ik er zeker van wilde zijn dat het niet gewoon een langzame verkoper is of er andere oorzaken waren. Nu het opgelost is wil ik voorkomen dat iemand anders dezelfde problemen krijgt, ook is er zelfs om een naam gevraagd. Ik zal de echte naam weghalen de rest geeft al genoeg duidelijkheid. Wat de andere posts betreft dat moet iedereen maar zelf weten.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #53 Gepost op: 12-11-2008, 21:45 »
Wat is daar nou mis mee of heb ik het niet goed begrepen.

Bondig samengevat, krijg je een hoopje ellende geleverd en duurt het veel te lang met een hoop gezeik om een en ander weer opgelost te krijgen.
Niet een beetje ernaast maar gewoon totaal andere spullen.

Kennelijk een partij die vaker handelt dus geen 'onhandige' amateur.

Nix tegen om dit soort klootzakken aan de schandpaal te nagelen.

Dus HULDE en laten we dit vooral vaker delen met naam en toenaam!!!

Groet,

Erik


MP kent helaas geen consistente uitwisseling met rating van koperservaringen.
Haal het zelf ALTIJD op.



Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #54 Gepost op: 12-11-2008, 22:36 »

Nix tegen om dit soort klootzakken aan de schandpaal te nagelen.

Helaas hoor je maar 1 kant van het verhaal, maar je hebt je oordeel al klaar. Het ligt voor de hand om partij te kiezen voor een mede-forumlid (doe ik diep in mijn hart ook, maar zuiver is het niet) Als de betrokken verkoper zou willen, trekken TS en zeker Ferd echt aan het kortste eind.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #55 Gepost op: 12-11-2008, 23:11 »
Kom wel eens op het MF, daar zou ik meer vraagtekens zetten bij een topic..
Maar modderhappers zeuren niet gauw is mijn ervaring, laat staan over een krasje of vlekje :D

GezwindeSpoed heeft gewoon z'n ervaring met ons gedeeld, er is geen reden om aan te nemen dat er een reden is om aan z'n verhaal te twijfelen..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #56 Gepost op: 12-11-2008, 23:58 »
Helaas hoor je maar 1 kant van het verhaal,

Doe het dan zo, als alle journalisten en progammamakers, die je, met een camera te kijk zetten, voor hun eigen broodgewin, gesponserd door de vele reclamegelden, en soms ook nog onder begeleiding van de politie, de commerciele activiteiten van de politie.

Journalisten willen altijd wederhoor, dus zend je als moderator een mail naar de betreffende.

En net zoals die journalisten, die ons willen laten geloven, als je je verhaal niet verteld, dan ben je schuldig.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #57 Gepost op: 13-11-2008, 08:03 »
Topic gaat op slot, dit heeft niets meer met de topicstart te maken.

Dit forum is zeker niet bedoeld om mensen aan de schandpaal te nagelen, een éénzijdig verhaal kan je natuurlijk nooit als basis nemen om dat wel te doen, hoezeer we met z'n allen ook niet twijfelen aan Gezwindespoed zijn verhaal.

Gezwindespoed, bedankt voor het waarschuwen, en nu maar hopen dat de zaken met haar beter gaan, of dat we er met z'n allen vanaf blijven.