Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 377797 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 176
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1650 Gepost op: 30-11-2016, 14:44 »
Leuke ombouw naar een ktm 390 rally (meer enduro lijkt het): https://www.facebook.com/IndiMotardGreasehouse/photos/?tab=album&album_id=521156618028251


Kan niks vinden over gewicht maar origineel 139kg en 43pk met een onderhoudsarm blok klinkt best leuk toch.


Ik ga toch een marktplaats in de gaten houden voor een gecraste 390 duke...

Post Merge: 30-11-2016, 14:53
Leuke ombouw naar een ktm 390 rally (meer enduro lijkt het): https://www.facebook.com/IndiMotardGreasehouse/photos/?tab=album&album_id=521156618028251


Kan niks vinden over gewicht maar origineel 139kg en 43pk met een onderhoudsarm blok klinkt best leuk toch.
...


Oe, nog wat mooiers (ook uit idia) gevonden: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=895742727213477&id=299684120152677
125kg 13l benzine, evt nog extra tank opties



Husaberg 570, 640 Lc4 Scrambler

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1651 Gepost op: 30-11-2016, 15:10 »

Ik zou dan eens onderzoeken of je dat blok niet in een EXC frame gelepeld krijgt dat is m.i. dan "klopt" de geometrie in elk geval.
Die greasehouse die oogt in eerste instantie maar daar stopt het m.i. wel mee.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1652 Gepost op: 03-12-2016, 17:07 »
Honda confirms production of its big adventure scooter

In de laatste MotoMe een interview met de Honda technici achter dit ding. Na hun uitleg snap ik het beter. Sowieso gedurfd, en misschien toch wel een uitkomst in al die landen waar veel gescooterd wordt op slechte wegen...

Sent from my combimagnetron using Tapatalk

Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1653 Gepost op: 03-12-2016, 20:54 »
In de laatste MotoMe een interview met de Honda technici achter dit ding. Na hun uitleg snap ik het beter. Sowieso gedurfd, en misschien toch wel een uitkomst in al die landen waar veel gescooterd wordt op slechte wegen...

Sent from my combimagnetron using Tapatalk


Wellicht eerdaags achterhaald, asfalteren van derde wereld landen gaat gestaag door. Actueel!
Asfalt zou ontwikkeling zijn!
Laadpalen wellicht niet vergeten.

Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1654 Gepost op: 24-12-2016, 14:30 »
Na meer dan 20 jaar off road rijden en diverse een en tweecilinders (Africa Twin, KTM's LC4, 640, 690, 950) is dit mijn ideale allroad, supersnel, wendbaar, fantastisch geluid en lichter dan een KTM690. Voor de liefhebbers: hij is te koop. Het is de laatste RXV550 (vanaf 2011) met rood frame en verbeterde motor, helemaal omgebouwd tot rally motor. Interesse? Stuur me een PB.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1655 Gepost op: 24-12-2016, 16:16 »

Is de RXV zithoogte zo hoog of is de dame ( op hoge hakken ) zo klein ?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1656 Gepost op: 24-12-2016, 16:42 »
Nee hoor mankeert niets aan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 294
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1657 Gepost op: 24-12-2016, 17:42 »
Aan die motor of die dame....?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7963
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1658 Gepost op: 24-12-2016, 17:51 »
De ritsluiting loopt ver door.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1819
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1659 Gepost op: 24-12-2016, 18:16 »
Na meer dan 20 jaar off road rijden en diverse een en tweecilinders (Africa Twin, KTM's LC4, 640, 690, 950) is dit mijn ideale allroad, supersnel, wendbaar, fantastisch geluid en lichter dan een KTM690. Voor de liefhebbers: hij is te koop. Het is de laatste RXV550 (vanaf 2011) met rood frame en verbeterde motor, helemaal omgebouwd tot rally motor. Interesse? Stuur me een PB.


Mooiste motor inderdaad

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1660 Gepost op: 27-12-2016, 22:17 »
vind ze prachtig maar technisch wat spannend :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1661 Gepost op: 07-02-2017, 09:34 »
Kent iemand Kreidler nog? Die zijn gestopt met 2-takt, al een tijdje terug...

...maar nu zijn ze terug met 4-takt!



https://www.kreidler-motorrad.com/de/katalog/motorraeder-2016/dice-gs-125

Weet het niet maar volgens mij een doorstart met Chinees spul.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1662 Gepost op: 24-04-2017, 18:29 »
Das gewoon een KTM  :D

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1663 Gepost op: 24-04-2017, 19:28 »
Chinees?

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1664 Gepost op: 05-05-2017, 13:02 »
Honda confirms production of its big adventure scooter



In beweging te zien op MotoMe https://www.youtube.com/watch?v=fUzyVeVnmAA


Als ik in F, E of I zou wonen ging ik 'm misschien wel bestellen  :-X
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain