Jip, precies zo doen als je zegt. Heeft Dr Bean ook uitgevonden en werkt goed. Kantelsensor blijft wel werken want die werkt anders (op injectie misschien). Hoef je gelijk niks meer aan je jiffy sensor te doen.
OK thanks
Post Merge: 01-04-2012, 10:24
1 vraagje: waarom zou je deze MOETEN overbruggen? Heeft zo te lezen meer elende gebracht dan het misschien op zou kunnen lossen?
Ik niet begrijp (of ik hoor nu DE reden)
Dirk, wat er niet op zit kan ook niet stuk.
Als het schakelaartje stuk gaat moet de bak altijd in z'n vrij voor je kunt starten, als het schakelaartje gemaakt blijft draait je motor dus in een andere mapping, zit je ook niet op te wachten.
Post Merge: 01-04-2012, 10:37
inderdaad ja, koppschakelaar los, en brug zetten in interlock-relais,
maar dat je dan niets hoef te doen aan de jiffy sensor dat is niet waar hoor,
want die bleef toen bij mij zijn (ongewenste) werk toch nog doen.
dit komt volgens DR-Bean dat alles op de 690 via de ecu loopt.
opgelost met die dummy sensor van ktm te plaatsen.
Alles loopt idd via de ecu. Zelfs de schakeling van het interlock relais (in schema K11) , de ecu krijgt de signalen van de koppelingsschakelaar en de neutraalschakelaar en ligt de spoel van het relais al dan niet aan de massa.
jiffy schakelaar schakelt via ecu de ontsteking/injectie uit. startmotor gaat wel draaien echter motor slaat niet aan. De spanning op de roze draad naar de schakelaar gaat van 5 naar 2.5 v . dat is dus waar de dummy voor zorgt.
K11 zit bij mijn motor direct voor het startrelais